Home → Blog → Analityka Webowa → Strona 3
Atrybucja – jest Twoim wrogiem czy przyjacielem w podejmowaniu bardziej trafnych decyzji biznesowych? Obejrzyj nasze wideo i dowiedz siÄ™, dlaczego jest tak istotna w prowadzeniu efektywnych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. Ania, analityk webowy i Kinga, specjalista ds. Facebook Ads w Sempai omawiajÄ… funkcjonalnoÅ›ci dwóch najpopularniejszych narzÄ™dzi, sÅ‚użących do mierzenia i modelowania atrybucji: Facebook Attribution i Google Attribution. […]
więcej
Atrybucja jest od paru lat tematem równie modnym, co – niestety – przez marketerów czÄ™sto niedocenianym jako narzÄ™dzie pracy. Wiemy o różnych modelach atrybucji konwersji w różnych systemach reklamowych, na podstawie których rozliczamy siÄ™ z dystrybutorami naszych reklam. Wiemy, że Google Analytics raportuje sprzedaż w last non-direct clicku, a Faceboook minimalnie w one day clicku […]
Jednym z najwiÄ™kszych wyzwaÅ„ współczesnego marketera jest skuteczny pomiar wpÅ‚ywu poszczególnych dziaÅ‚aÅ„ reklamowych na ostateczne wyniki biznesowe. Niestety, biorÄ…c pod uwagÄ™ rozbieżnoÅ›ci w technologiach czy modelach atrybucji wykorzystywanych przez różne platformy reklamowe, czÄ™sto taka analiza jest bardzo utrudniona. To wÅ‚aÅ›nie ten problem skÅ‚oniÅ‚ Facebooka do stworzenia narzÄ™dzia, które ma uÅ‚atwiać pomiar efektywnoÅ›ci wybranych kanałów marketingowych […]
Cześć z Was zada sobie pytanie: skoro moje konto Google Analitycs już rejestruje sprzedaż, co tu jest jeszcze do ulepszania? Otóż bardzo wiele! Uruchomienie modułu ulepszonego E-commerce pozwala w pełni dopasować narzędzie do lejka sprzedażowego w e-sklepie, niemal podwajając liczbę dostępnych raportów, zapewniając więcej informacji o procesie zakupowym.
Polski Internauta w 2019 roku wydawaÅ‚ miesiÄ™cznie Å›rednio nieco ponad 1000 zÅ‚ na zakupy on-line1. Dla porównania w 2018 roku Å›rednie miesiÄ™czne wydatki w sklepach on-line wyniosÅ‚y Å›rednio niespeÅ‚na 700 zÅ‚2. Wraz z rozwojem rynku e-Commerce powstajÄ… nie tylko nowe możliwoÅ›ci reklamowania swoich produktów w Internecie, ale również nowe możliwoÅ›ci jeÅ›li chodzi o pÅ‚atnoÅ›ci on-line. […]
Przysłanie informacji o zwrotach środków i anulowanych zamówieniach do Google Analytics może wydawać się trudnym zadaniem, wymagającym znajomości zaawansowanej analityki. W poniższym artykule pokazujemy, że nie taki wilk straszny i jak krok po kroku zrobić to samodzielnie w najprostszy sposób.
Kiedy Facebook wypuÅ›ciÅ‚ na polski rynek swoje narzÄ™dzie do modelowania Å›cieżek konwersji (Facebook Attribution), jasnym byÅ‚o, że Google bÄ™dzie musiaÅ‚o odpowiedzieć technologiÄ… na technologiÄ™. MinÄ…Å‚ prawie rok i oto jest – modelowanie atrybucji oparte na danych wg Google. Kiedy bÄ™dzie dostÄ™pne na polskich kontach Google Analyitcs, na czym bÄ™dzie polegać i jakie warunki należy speÅ‚nić, […]
JeÅ›li na co dzieÅ„ korzystasz z Google Analytics, to na pewno zauważyÅ‚eÅ›, że w wielu miejscach (m.in. w ustawieniach celów, w filtrach) jest możliwość wykorzystania tzw. wyrażeÅ„ regularnych (regular expressions, w skrócie regex lub regexp). Ale czym one tak naprawdÄ™ sÄ…? NajproÅ›ciej rzecz ujmujÄ…c, dziÄ™ki wyrażeniom regularnym możemy jednym, specjalnym ciÄ…giem znaków dopasować wiele danych, […]
zapisz siÄ™ na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów