Strona główna → Blog → Analityka Webowa → Strona 4
Kilka miesięcy temu przedstawiliśmy w skrócie (Infografika) jak płynnie przejść na Google Analytics 4 w 5-ciu krokach. Dzisiejszy artykuł będzie rozwinięciem informacji zawartych we wspomnianej infografice. Chcemy przedstawić Ci drogowskazy, jak krok po kroku przejść migrację z Universal Analytics (GA3) na GA4. Z poniższego artykułu dowiesz się m.in.: * o co chodzi z tym […]
więcej
Coraz mniej czasu zostało do momentu, w którym Universal Analytics przestanie zbierać dane. Chcemy ułatwić Ci przejście na Google Analytics 4, dlatego przygotowaliśmy specjalne miejsce, w którym zbierać będziemy wszystkie najnowsze informacje o GA4. Dodaj ten wpis do ulubionych, a nie ominie Cię żadna nowinka o GA4! Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja platforma e-commerce ma […]
KPI – to słowo klucz, które w rozmowach marketingowców przewija się w co drugim zdaniu. Co oznacza skrót KPI, co się za nim kryje oraz czemu służą te słynne KPI-aje?
Działasz w branży e-commerce i np. prowadzisz sklep internetowy? Musisz być świadomy, że pozyskiwanie ruchu do swojej witryny jest ważne, jednak nie gwarantuje sukcesu, czyli dużej sprzedaży. Tym, czego potrzebujesz, jest wysoka konwersja. Co to takiego i dlaczego ma aż tak duże znaczenie? Konwersja – definicja Powiedzmy, że prowadzisz sklep internetowy z matami edukacyjnymi dla […]
W poprzednim artykule wyjaśniliśmy jak przeprowadzić podstawową konfigurację Google Analytics 4 (Krok 1). Teraz omówimy krok 2, który jest punktem najbardziej czasochłonnym, ale też obowiązkowym dla sklepów internetowych. Pokażemy jak wdrożyć rozszerzony e-commerce w GA4. Czy konieczne jest wdrożenie rozszerzonego e-commerce? Odpowiedź jest krótka: Tak. Na starcie podkreślamy jednak, że wielką zmianą między Universal Analytics […]
Droga klienta w Twoim sklepie. Jak towarzyszyć mu przez cały czas dzięki Marketing Automation Marketing Automation to system informatyczny służący do zarządzania marketingiem i sprzedażą. Zwykle jest to platforma zintegrowana ze sklepem internetowym, dzięki której zbierane są dane o działaniach użytkownika niezidentyfikowanego, zarejestrowanego i klienta z historią zakupową. Jakie pełni funkcje? Porządkuje, usprawnia, automatyzuje i […]
Ledwo zdążyliśmy się przyzwyczaić do tak odmiennego od Universal Analytics interfejsu GA4, a Google już wprowadza w nim duże zmiany. Co zmienia się poza samym wyglądem narzędzia? W końcu dostaliśmy raporty dotyczące modelowania atrybucji, na które wszyscy ze zniecierpliwieniem czekali. Przed Wami krótki przewodnik po nowej nawigacji po Google Analytics 4. Jeśli ciągle nie widzisz […]
Współczynnik odrzuceń to parametr z Google Analytics, który ma nam powiedzieć, czy użytkownik lubi to, co znalazł na naszej stronie, czy też niespecjalnie odpowiada to jego potrzebom, więc z niej wychodzi. Jest to przydatny wskaźnik, ale koncentrowanie się na nim sprawia, że łatwo wpaść w pułapkę. Wysoki lub niski współczynnik odrzuceń to tylko objaw. I […]
zapisz się na Newsletter