Wybierz
Kategorie:
alerty niestandardowe GA

Alerty niestandardowe w Google Analytics

Codziennie rano przeglądasz szereg raportów Google Analytics, aby sprawdzić, czy na pewno wszystkie elementy sklepu działają jak trzeba? Cały proces możesz znacznie skrócić, korzystając z bardzo wdzięcznej funkcjonalności, jaką są Alerty niestandardowe!

więcej

Google Store Visits

Google Store Visits już niedługo w Polsce!

“Czy kampania lokalna prowadzona przez Google Ads faktycznie przynosi efekty?” – to pytanie zadawał sobie każdy, kto reklamował swój sklep stacjonarny lub lokalny biznes przez system reklamowy Google. Do tej pory efektywność takich kampanii mierzyliśmy przez kliknięcia w numer telefonu, mail czy przejście do podstrony z mapą dojazdu i adresem za pomocą mikrokonwersji (Celów w […]

więcej

cele niestandardowe ga

Nie tylko konwersja – jakie działania pozasprzedażowe klientów na stronie warto śledzić?

Podstawowym celem istnienia każdego sklepu internetowego jest oczywiście sprzedaż. Bardzo często zapominamy jednak, że nie tylko sprzedaż się liczy. Jakie działania użytkowników warto śledzić i dlaczego są istotne dla rozwoju e-commerce’u?

więcej

google signals

Signals. Nowa funkcjonalność w Google Analytics

“Pora ulepszyć swój remarketing i raportowanie” – w taki sposób Google zachęca do skorzystania z nowej funkcjonalności w Analytics. Signals, bo tak się ona nazywa, identyfikuje osoby korzystające z wielu urządzeń w ekosystemie Google.

więcej

global site tag

Gtag.js – dlaczego warto migrować?

We wrześniu 2017 świat obiegła wiadomość, że Google po raz kolejny aktualizuje tag implementacyjny dla Google Analytics. Gtag.js jest odpowiedzią potentata na coraz lepsze narzędzia, które oferuje konkurencja, a w szczególności Facebook. Jakie realne korzyści dla użytkownika niesie za sobą zmiana? I dlaczego Global Site Tag nie jest tak prosty we wdrożeniu w dedykowanym sklepie […]

więcej

Jak nadać dostęp do kontenera lub konta w Google Tag Managerze?

Google Tag Manager to narzędzie Google, dzięki któremu w łatwy sposób możesz wrzucać kawałki kodu na stronę bez pomocy programisty. Dzięki narzędziu możesz miedzy innymi: zaimplementować Google Analytics, dodać kod remarketingowy potrzebny do prowadzenia kampanii reklamowej w Google AdWords, zweryfikować takie usługi jak Google Search Console czy Google Merchant Center. GTM umożliwia również przesyłanie do […]

więcej

Migracja platformy e-commerce krok po kroku [INFOGRAFIKA]

Jak przenieść sklep internetowy na nową platformę bez straty klienta? Jakie czynności należy wykonać, aby pomimo migracji zachować ciągłość widoczności sklepu w wynikach organicznych Google oraz nie stracić budżetu zaplanowanego w ramach kampanii Adwords? Poniżej przedstawiamy poszczególne kroki, jakie powinieneś wykonać, aby uniknąć typowych problemów i zakończyć proces migracji sukcesem. Informacje zostały zebrane w ramach […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas