Strona główna → Blog → Analityka Webowa
Współczynnik odrzuceń to parametr z Google Analytics, który ma nam powiedzieć, czy użytkownik lubi to, co znalazł na naszej stronie, czy też niespecjalnie odpowiada to jego potrzebom, więc z niej wychodzi. Jest to przydatny wskaźnik, ale koncentrowanie się na nim sprawia, że łatwo wpaść w pułapkę.
więcej
Z naszej infografiki wiesz już, co to GA4, i jak kolejno powinny przebiegać kolejne etapy wdrożenia narzędzia. Z tego artykułu dowiesz się, jak dokładnie realizować krok pierwszy (i najważniejszy!) – czyli podstawową konfigurację Google Analytics 4. Załóż nową usługę Zrobisz to w Twoim panelu GA pod ścieżką: Administracja > Asystent Konfiguracji usługi Google Analytics 4: […]
Czy inwestowanie w różne formy content marketingu się opłaca? Jak analizować skuteczność i opłacalność takich działań? O tym między innymi przeczytasz w tym artykule. Dokąd zmierza słowo pisane? Jaka przyszłość czeka je w czasach nowych mediów? Jak sprawdzać, czy treści w naszych serwisach internetowych są skuteczne? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą nasze specjalistki: […]
Google Analytics 4 – narzędzie, o którym od października 2020 mówią wszyscy, ale niewielu tak naprawdę wie, czym się różni od jego starszej wersji. W naszej infografice znajdziesz odpowiedzi na pytania, które najczęściej padają w kontekście tego narzędzia oraz wskazówki, które pomogą Ci wdrożyć je w Twoim serwisie w 5 prostych krokach!
Najpopularniejsze narzędzie analityczne na świecie, jakim jest Google Analytics, na naszych oczach przechodzi metamorfozę, po raz pierwszy od jego powstania. Co to oznacza dla osób, które korzystały dotąd z dotychczasowej wersji i z jakimi zmianami to się wiąże? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym artykule.
Jeśli korzystasz z kodu śledzącego Google Analytics w wersji ga.js, spodziewaj się spadku ruchu organicznego w raporcie dotyczącym automatycznego grupowania kanałów. Gdzie on ucieknie? Tego i innych informacji w kontekście analityki, dotyczących update’u najpopularniejszej na świecie przeglądarki, dowiesz się z poniższego artykułu.
Atrybucja – jest Twoim wrogiem czy przyjacielem w podejmowaniu bardziej trafnych decyzji biznesowych? Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się, dlaczego jest tak istotna w prowadzeniu efektywnych działań marketingowych.
Atrybucja jest od paru lat tematem równie modnym, co – niestety – przez marketerów często niedocenianym jako narzędzie pracy. Wiemy o różnych modelach atrybucji konwersji w różnych systemach reklamowych, na podstawie których rozliczamy się z dystrybutorami naszych reklam. Wiemy, że Google Analytics raportuje sprzedaż w last non-direct clicku, a Faceboook minimalnie w one day clicku […]
zapisz się na Newsletter