Analityka Webowa

Wybierz
Kategorie:
Współczynnik odrzuceń Google Analytics

Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń? 

Współczynnik odrzuceń to parametr z Google Analytics, który ma nam powiedzieć, czy użytkownik lubi to, co znalazł na naszej stronie, czy też niespecjalnie odpowiada to jego potrzebom, więc z niej wychodzi. Jest to przydatny wskaźnik, ale koncentrowanie się na nim sprawia, że łatwo wpaść w pułapkę.

więcej

Google Analytics 4 - konfiguracja narzędzia

Google Analytics 4. Krok 1: podstawowa konfiguracja narzędzia

Z naszej infografiki wiesz już, co to GA4, i jak kolejno powinny przebiegać kolejne etapy wdrożenia narzędzia. Z tego artykułu dowiesz się, jak dokładnie realizować krok pierwszy (i najważniejszy!) – czyli podstawową konfigurację Google Analytics 4.  Załóż nową usługę Zrobisz to w Twoim panelu GA pod ścieżką: Administracja > Asystent Konfiguracji usługi Google Analytics 4: […]

więcej

Analityka treści ebook

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o analityce treści w kampaniach marketingowych

Czy inwestowanie w różne formy  content marketingu się opłaca? Jak analizować skuteczność i opłacalność takich działań? O tym między innymi przeczytasz w tym artykule.  Dokąd zmierza słowo pisane? Jaka przyszłość czeka je w czasach nowych mediów? Jak sprawdzać, czy treści w naszych serwisach internetowych są skuteczne? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą nasze specjalistki: […]

więcej

Implementacja Google Analytics 4

Implementacja Google Analytics 4 w 5 krokach [INFOGRAFIKA]

Google Analytics 4 – narzędzie, o którym od października 2020 mówią wszyscy, ale niewielu tak naprawdę wie, czym się różni od jego starszej wersji. W naszej infografice znajdziesz odpowiedzi na pytania, które najczęściej padają w kontekście tego narzędzia oraz wskazówki, które pomogą Ci wdrożyć je w Twoim serwisie w 5 prostych krokach!

więcej

Google Analytics 4

GA4! Nowa usługa Analytics, która zmieni Twój sposób patrzenia na dane

Najpopularniejsze narzędzie analityczne na świecie, jakim jest Google Analytics, na naszych oczach przechodzi metamorfozę, po raz pierwszy od jego powstania. Co to oznacza dla osób, które korzystały dotąd z dotychczasowej wersji i z jakimi zmianami to się wiąże? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym artykule.

więcej

Update chrome google analytics

Najnowszy update Chrome namiesza w Google Analytics

Jeśli korzystasz z kodu śledzącego Google Analytics w wersji ga.js, spodziewaj się spadku ruchu organicznego w raporcie dotyczącym automatycznego grupowania kanałów. Gdzie on ucieknie? Tego i innych informacji w kontekście analityki, dotyczących update’u najpopularniejszej na świecie przeglądarki, dowiesz się z poniższego artykułu.

więcej

Facebook Attribution Google Attribution co wybrać

Atrybucja w praktyce: Facebook Attribution vs Google Attribution [WIDEO]

Atrybucja – jest Twoim wrogiem czy przyjacielem w podejmowaniu bardziej trafnych decyzji biznesowych? Obejrzyj nasze wideo i dowiedz się, dlaczego jest tak istotna w prowadzeniu efektywnych działań marketingowych.

więcej

facebook attribution google attribution

Facebook Attribution vs Google Attribution. Porównanie narzędzi

Atrybucja jest od paru lat tematem równie modnym, co – niestety – przez marketerów często niedocenianym jako narzędzie pracy. Wiemy o różnych modelach atrybucji konwersji w różnych systemach reklamowych, na podstawie których rozliczamy się z dystrybutorami naszych reklam. Wiemy, że Google Analytics raportuje sprzedaż w last non-direct clicku, a Faceboook minimalnie w one day clicku […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch