#growUp!

Zaznacz stron臋

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja sta艂ego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko do艣wiadczeni specjali艣ci wiedz膮, jak pozyska膰 warto艣ciowych, nieprzypadkowych u偶ytkownik贸w i unikn膮膰 kar od Google. Powierz nam kampani臋 SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieli艣my okazj臋 z pracowa膰 z sukcesami nad setkami projekt贸w.

Pozycjonowanie stron

    Strona g艂贸wnaOfertaPozycjonowanie i optymalizacja

    Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji.

    Wyszukiwarki internetowe sta艂y si臋 g艂贸wnym miejscem w Internecie, od kt贸rego internauci rozpoczynaj膮 wyszukiwanie informacji o produktach i us艂ugach. Ten typ promocji ze wzgl臋du na swoj膮 ma艂o inwazyjn膮 form臋 oraz dok艂adn膮 odpowied藕 na potrzeby i zainteresowania potencjalnych Klient贸w, cieszy si臋 stale wysokim zaufaniem w艣r贸d u偶ytkownik贸w internetu.

    Korzy艣ci, jakie osi膮gniesz, pozycjonuj膮c swoj膮 witryn臋 www:

    • zwi臋kszysz warto艣ciowy ruch na stronie
    • pozyskasz nowych u偶ytkownik贸w e颅-sklepu i klient贸w
    • zwi臋kszysz sprzeda偶 internetow膮
    • zyskasz lepsz膮 rozpoznawalno艣膰 swojej marki

    艢wiadczymy kompleksowe us艂ugi zwi膮zane z pozycjonowaniem i optymalizacj膮 stron::

    • pomoc w opracowaniu strategii SEO
    • analiz臋 tematyki oraz tre艣ci strony
    • analiz臋 s艂贸w kluczowych
    • optymalizacj臋 tre艣ci i struktury strony, linkbuilding
    • tworzenie zaplecza tematycznego, monitorowanie wynik贸w
    • analiz臋 efekt贸w pozycjonowania

    Firma WearCo sp. z o.o.wsp贸艂pracowa艂a z firm膮 Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt zosta艂 wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowa艂a oraz wprowadzi艂a na koncie reklamowym, przy wsp贸艂pracy z naszym wewn臋trznym dzia艂em SEM, koniecznie zmiany. Za艂o偶enia dotycz膮ce planowanych efekt贸w, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdzi艂y si臋 w rzeczywisto艣ci. Dzi臋ki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowa艂a popraw臋 kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣ci kampanii AdWords.

    Wsp贸艂praca pomi臋dzy agencj膮 a naszym wewn臋trznym dzia艂em SEM przebiega艂a bardzo sprawnie. Oceniamy j膮 pozytywnie. Chwalimy sobie r贸wnie偶 kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby poleci膰 us艂ugi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w bran偶y bieli藕nianej na przyk艂adzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar贸wno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzeda偶y offline. Piszemy za to tym, jak kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat.
    Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, kt贸re sprzedaje swoje produkty zar贸wno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzeda偶y offline – ale o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat. Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu but贸w w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 3 kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klient贸w z bran偶y elektronicznej. W jego sklepie internetowym mo偶na naby膰 u偶ywane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprz臋t IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty tak偶e w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisa膰 o spadkach przychod贸w z offline. Tylko o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat zwi膮zanych z koronawirusem.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 2 wiod膮cych kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta 猬嗏瑔猬

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, kt贸re reprezentuje bran偶臋 d贸br luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar贸wno w swoich firmowych salonach, jak i przez stron臋 internetow膮.
    W case study pokazujemy, 偶e z powodu zamkni臋cia punkt贸w stacjonarnych, wi臋cej os贸b ni偶 przed og艂oszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje si臋 na zakup bi偶uterii przez internet.
    Tez臋 t臋 potwierdza stabilny wzrost efektywno艣ci kampanii Marko.pl w 3 wiod膮cych kana艂ach generowania sprzeda偶y: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam