#growUp!

Zaznacz stron臋

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja sta艂ego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko do艣wiadczeni specjali艣ci wiedz膮, jak pozyska膰 warto艣ciowych, nieprzypadkowych u偶ytkownik贸w i unikn膮膰 kar od Google. Powierz nam kampani臋 SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieli艣my okazj臋 z pracowa膰 z sukcesami nad setkami projekt贸w.

Pozycjonowanie stron

    Strona g艂贸wnaOfertaPozycjonowanie i optymalizacja

    Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji.

    Wyszukiwarki internetowe sta艂y si臋 g艂贸wnym miejscem w Internecie, od kt贸rego internauci rozpoczynaj膮 wyszukiwanie informacji o produktach i us艂ugach. Ten typ promocji ze wzgl臋du na swoj膮 ma艂o inwazyjn膮 form臋 oraz dok艂adn膮 odpowied藕 na potrzeby i zainteresowania potencjalnych Klient贸w, cieszy si臋 stale wysokim zaufaniem w艣r贸d u偶ytkownik贸w internetu.

    Korzy艣ci, jakie osi膮gniesz, pozycjonuj膮c swoj膮 witryn臋 www:

    • zwi臋kszysz warto艣ciowy ruch na stronie
    • pozyskasz nowych u偶ytkownik贸w e颅-sklepu i klient贸w
    • zwi臋kszysz sprzeda偶 internetow膮
    • zyskasz lepsz膮 rozpoznawalno艣膰 swojej marki

    艢wiadczymy kompleksowe us艂ugi zwi膮zane z pozycjonowaniem i optymalizacj膮 stron::

    • pomoc w opracowaniu strategii SEO
    • analiz臋 tematyki oraz tre艣ci strony
    • analiz臋 s艂贸w kluczowych
    • optymalizacj臋 tre艣ci i struktury strony, linkbuilding
    • tworzenie zaplecza tematycznego, monitorowanie wynik贸w
    • analiz臋 efekt贸w pozycjonowania

    Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nast膮pi艂a w styczniu 2013 roku. Ju偶 po roku kampania AdWords, przej臋ta od innej agencji, zosta艂a przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu prze艂o偶y艂o si臋 na znacz膮ce wyostrzenie wska藕nika konwersji. W naszej wsp贸艂pracy bardzo szybko wykorzystywane s膮 wszelkie nowinki ju偶 na etapie beta-test贸w, co Google przek艂ada na korzy艣ci dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w dzia艂aniach wykraczaj膮cych poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjn膮 agencj臋, nie wykaza艂 istotnych mo偶liwo艣ci poprawy dzia艂a艅. To tylko umocni艂o nasz膮 partnersk膮 relacj臋, kt贸ra trwa do dnia dzisiejszego.

    Wojciech Kyciak bezokularow.pl

    Zobacz jak to robimy

    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychod贸w o 180% w sklepie z bran偶y muzycznej聽

    Winyle prze偶ywaj膮 obecnie prawdziwy renesans, nic wi臋c dziwnego, 偶e coraz wi臋cej os贸b szuka kr膮偶k贸w w internecie 馃帶

    Sprzeda偶 p艂yt winylowych ma swoj膮 specyfik臋 – ma艂o przewidywalna sezonowo艣膰, szybko wyprzedaj膮ce si臋 produkty i wi臋kszo艣膰 fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszuka艅. Przed takimi wyzwaniami stan臋li艣my nawi膮zuj膮c wsp贸艂prac臋 z naszym Klientem, sklepem z p艂ytami winylowymi – winylownia.pl

    Zobacz, jak dzi臋ki skutecznym dzia艂aniom SEO opartym na link buildingu:
    鉁 zwi臋kszyli艣my ruch o 300%
    鉁 przychody sklepu z ruchu organicznego wzros艂y o 180%

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczeg贸艂y 馃檪

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w bran偶y bieli藕nianej na przyk艂adzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar贸wno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzeda偶y offline. Piszemy za to tym, jak kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat.
    Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, kt贸re sprzedaje swoje produkty zar贸wno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzeda偶y offline – ale o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat. Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu but贸w w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 3 kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klient贸w z bran偶y elektronicznej. W jego sklepie internetowym mo偶na naby膰 u偶ywane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprz臋t IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty tak偶e w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisa膰 o spadkach przychod贸w z offline. Tylko o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat zwi膮zanych z koronawirusem.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 2 wiod膮cych kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta 猬嗏瑔猬

    Zaufali nam