Zaawansowanie kampanie PLA
dla e-commerce
Rozwiń swój biznes dzięki kompleksowemu narzędziu do optymalizacji kampanii sprzedażowych! Jest to połączenie machine learning i human intelligence, dzięki któremu zyskasz przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce.
Sempai Merchant 360
Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!
Zaawansowanie kampanie produktowe dla e-commerce
Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektóre sklepy internetowe w krótkim czasie stają się liderami e-handlu w swoich branżach…
zaś inne – mają trudności z przebiciem się na tle konkurencji?
Kluczem do sukcesu są dane – ich pozyskanie oraz skuteczne wykorzystanie w reklamie online, w tym w najskuteczniejszych dla e-commerce: kampaniach produktowych Google Ads!
Od ponad 16 lat pomagamy biznesom w zwiększaniu sprzedaży online. Wiemy, jak w oparciu o dane wygrać wyścig o klienta w wyszukiwarce. Dzięki temu stworzyliśmy technologię wspierającą skuteczność reklam produktowych – Sempai Merchant 360.
Sempai Merchant 360
To udoskonalany ekosystem dla reklam PLA w Google i na Facebooku, polegający na kompleksowej usłudze zapewniającej przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego głównymi zaletami są: automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning specjaliście.

Nasze autorskie rozwiązanie składa się z 3 narzędzi, które razem znacznie zwiększają efektywność reklam produktowych:
Sempai Inventory Manager
Korzyści, jakie otrzymujesz dzięki wykorzystaniu Sempai Inventory Managera w kampaniach sprzedażowych:
- Reklamujesz tylko to, co aktualnie znajduje się w e-sklepie
- Dajesz użytkownikom dokładnie to, czego szukają
- Promujesz to, co się sprzedaje
Sempai Inventory Manager codziennie aktualizacje Twój feed produktowy, dzięki czemu informacje zawarte w Twoich reklamach są zawsze aktualne – uwzględniają nowe produkty, bieżące ceny i dostępność.
Dzięki Sempai Inventory Manager możemy dowolnie modyfikować informacje o produktach zawarte w reklamach, sprawiając, że użytkownicy chętniej w nie klikają, a w efekcie – kupują więcej. SIM umożliwia dodawanie słów kluczowych do tytułów, zmianę opisów, usuwanie niedozwolonych tekstów itd
Sempai Inventory Manager umożliwia pracę nad wyselekcjonowanymi produktami z Twojego e-sklepu. Pozwala to na obniżanie ekspozycji produktów, które sprzedają się słabiej, na rzecz bestsellerów, co przekłada się na niższe CPA i wzrost performance’u kampanii.
CSS Sempai Shop
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:
- Stawki CPC niższe nawet o 20%!
Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping.
- Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!
Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.
Więcej informacji o CSS Sempai Shop znajdziesz: TUTAJ
Sempai Merchant
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:
- Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
- System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
- Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych..
(Wkrótce) Search Ads 360
Według badania Google klienci, którzy widzą jednocześnie reklamy tekstowe produktów i reklamy produktowe (PLA), są o 90% bardziej skłonni do zakupów w witrynie sprzedawcy!
Dlatego wkrótce do naszego kompleksowego narzędzia podnoszącego efektywność kampanii produktowych Sempai Merchant 360 dołączy kolejny komponent – Search Ads 360.
Jest to moduł, który na podstawie wyszukiwanych haseł w PLA tworzy automatyczne kampanie w sieci wyszukiwania. Dzięki temu docieramy do użytkownika z takim samym przekazem zarówno w PLA, jak i Search, co znacznie zwiększa CTR kampanii.

Liderzy swoich branż zaufali już Sempai Merchant 360:









Sempai Merchant 360.
