Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce
Chciałbyś osiągać lepsze wyniki z kampanii produktowej? Skorzystaj z naszego udoskonalonego ekosystemu dla reklam PLA w Google! To kompleksowa usługa, zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii.
Sempai Merchant 360
Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce
Reklamy produktowe PLA w Google należą do najbardziej efektywnych typów kampanii dla branży e-commerce. Ze względu na swój wygląd w samej wyszukiwarce, czyli obraz przedstawiający konkretny produkt i dołączoną cenę, reklama ta trafia najlepiej do użytkowników znajdujących na samym dole lejka zakupowego – czyli niemal gotowych do zakupu.
Z powodu wysokiej efektywności PLA – możesz spodziewać się dużej i silnej konkurencji, a co za tym idzie – wysokich stawek za kliknięcie w przypadku braków optymalizacyjnych. Doświadczenie nauczyło nas także że, że domyślne ustawienia kampanii są niewystarczające i nie pozwalają w pełni wykorzystać możliwości systemu oraz potencjału sklepu.
W odpowiedzi na te potrzeby przekuliśmy możliwości usprawnień w konkretne rozwiązania, które składają się na ulepszony ekosystem reklam produktowych – Sempai Merchant 360. Łączy on w sobie 3 komponenty:
CSS Sempai Shop
Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:
- Stawki CPC niższe nawet o 20%!
Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping. - Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!
Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.
Więcej informacji o CSS Sempai Shop znajdziesz: TUTAJ
Sempai Merchant
Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.
Jego wykorzystanie odciąża reklamodawcę w zakresie technicznych aspektów budowy, utrzymania i rozwoju kampanii. Umożliwia natomiast decyzje i działania strategiczne, optymalizację z opcjami automatyzacji oraz uwzględnienie sprawdzonych, dobrych praktyk.
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:
- Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
- System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
- Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych.
Sempai Agency
Automaty wykonują swoje zadania, ale kluczem do sukcesu systemu jest pierwiastek ludzki, czyli pozostawienie doświadczonemu specjaliście możliwości kontroli i realnego wpływania na proces automatyzacji kampanii.
Przewagi, jakie uzyskujesz dzięki powierzeniu naszej agencji prowadzenie kampanii produktowej
- Google Premier Partner
Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji na świecie, które jako pierwsze otrzymały status Partnera Google PREMIUM. Dzięki temu uzyskujemy dostęp do rozwiązań technologicznych Google już na etapie beta testów, co pozwala nam być zawsze o krok przed konkurencją. - 12 lat doświadczenia
Już od ponad 12 lat pomagamy sklepom internetowym rozwijać sprzedaż przez Internet. W tym czasie wypracowaliśmy efektywny model współpracy na linii agencja-klient oraz wyspecjalizowaliśmy się właśnie w marketingu konwersji dla e-sklepów.
W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.