#growUp!

Zaznacz stronę

Zaawansowanie kampanie PLA
dla e-commerce

Rozwiń swój biznes dzięki kompleksowemu narzędziu do optymalizacji kampanii sprzedażowych! Jest to połączenie machine learning i human intelligence, dzięki któremu zyskasz przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce.

 

Sempai Merchant 360

    Strona głównaSempai Merchant 360

    Jak działa Sempai Merchant 360?

    Zaawansowanie kampanie produktowe dla e-commerce

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektóre sklepy internetowe w krótkim czasie stają się liderami e-handlu w swoich branżach…

    zaś inne – mają trudności z przebiciem się na tle konkurencji?

    Kluczem do sukcesu są dane – ich pozyskanie oraz skuteczne wykorzystanie w reklamie online, w tym w najskuteczniejszych dla e-commerce: kampaniach produktowych Google Ads!

    Od ponad 16 lat pomagamy biznesom w zwiększaniu sprzedaży online. Wiemy, jak w oparciu o dane wygrać wyścig o klienta w wyszukiwarce. Dzięki temu stworzyliśmy technologię wspierającą skuteczność reklam produktowych – Sempai Merchant 360.

    Sempai Merchant 360

    To udoskonalany ekosystem dla reklam PLA w Google i na Facebooku, polegający na kompleksowej usłudze zapewniającej przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego głównymi zaletami są: automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning specjaliście.

    Nasze autorskie rozwiązanie składa się z 3 narzędzi, które razem znacznie zwiększają efektywność reklam produktowych:

    Sempai Inventory Manager

    Sempai Inventory Manager jest narzędziem służącym do optymalizacji feedu produktowego pod różne kanały sprzedażowe jak: Google Ads, Facebook Ads, Instagram, Bing, Ceneo  i inne porównywarki cenowe.

    Korzyści, jakie otrzymujesz dzięki wykorzystaniu Sempai Inventory Managera w kampaniach sprzedażowych:

    • Reklamujesz tylko to, co aktualnie znajduje się w e-sklepie
    • Sempai Inventory Manager codziennie aktualizacje Twój feed produktowy, dzięki czemu informacje zawarte w Twoich reklamach są zawsze aktualne – uwzględniają nowe produkty, bieżące ceny i dostępność.

    • Dajesz użytkownikom dokładnie to, czego szukają
    • Dzięki Sempai Inventory Manager możemy dowolnie modyfikować informacje o produktach zawarte w reklamach, sprawiając, że użytkownicy chętniej w nie klikają, a w efekcie – kupują więcej. SIM umożliwia dodawanie słów kluczowych do tytułów, zmianę opisów, usuwanie niedozwolonych tekstów itd

    • Promujesz to, co się sprzedaje
    • Sempai Inventory Manager umożliwia pracę nad wyselekcjonowanymi produktami z Twojego e-sklepu. Pozwala to na obniżanie ekspozycji produktów, które sprzedają się słabiej, na rzecz bestsellerów, co przekłada się na niższe CPA i wzrost performance’u kampanii.

    CSS Sempai Shop

    Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.

    Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:

    • Stawki CPC niższe nawet o 20%!

    Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping.

    • Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!

    Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.

    Więcej informacji o CSS Sempai Shop znajdziesz: TUTAJ

    Sempai Merchant

    Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.

    Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:

    • Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
    • System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
    • Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych..

    (Wkrótce) Sempai Search 360

    Według badania Google klienci, którzy widzą jednocześnie reklamy tekstowe produktów i reklamy produktowe (PLA), są o 90% bardziej skłonni do zakupów w witrynie sprzedawcy!

    www.wordstream.com

     

     

     

     

     

    Dlatego wkrótce do naszego kompleksowego narzędzia podnoszącego efektywność kampanii produktowych Sempai Merchant 360 dołączy kolejny komponent – Sempai Search 360.

    Jest to moduł, który na podstawie wyszukiwanych haseł w PLA tworzy automatyczne kampanie w sieci wyszukiwania. Dzięki temu docieramy do użytkownika z takim samym przekazem zarówno w PLA, jak i Search, co znacznie zwiększa CTR kampanii.

    Liderzy swoich branż zaufali już Sempai Merchant 360:

    Od aktywacji Sempai Merchant 360 przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19%. Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%. Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem
    Sempai Merchant 360.
    JAREK RĘKAS, CO-FOUNDER
    W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.
    MAŁGORZATA KOTLARSKA, MARKETING MANAGER