Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Chciałbyś osiągać lepsze wyniki z kampanii produktowej? Skorzystaj z naszego udoskonalonego ekosystemu dla reklam PLA w Google! To kompleksowa usługa, zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii.

 

Sempai Merchant 360

Strona głównaOfertaSempai Merchant 360

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Reklamy produktowe PLA w Google należą do najbardziej efektywnych typów kampanii dla branży e-commerce. Ze względu na swój wygląd w samej wyszukiwarce, czyli obraz przedstawiający konkretny produkt i dołączoną cenę, reklama ta trafia najlepiej do użytkowników znajdujących na samym dole lejka zakupowego – czyli niemal gotowych do zakupu.

Z powodu wysokiej efektywności PLA – możesz spodziewać się dużej i silnej konkurencji, a co za tym idzie – wysokich stawek za kliknięcie w przypadku braków optymalizacyjnych. Doświadczenie nauczyło nas także że, że domyślne ustawienia kampanii są niewystarczające i nie pozwalają w pełni wykorzystać możliwości systemu oraz potencjału sklepu.

W odpowiedzi na te potrzeby przekuliśmy możliwości usprawnień w konkretne rozwiązania, które składają się na ulepszony ekosystem reklam produktowych – Sempai Merchant 360. Łączy on w sobie 3 komponenty:

CSS Sempai Shop

Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.

Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:

  • Stawki CPC niższe nawet o 20%!
    Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping.
  • Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!
    Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.

Więcej informacji o CSS Sempai Shop znajdziesz: TUTAJ

Sempai Merchant

Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.

Jego wykorzystanie odciąża reklamodawcę w zakresie technicznych aspektów budowy, utrzymania i rozwoju kampanii. Umożliwia natomiast decyzje i działania strategiczne, optymalizację z opcjami automatyzacji oraz uwzględnienie sprawdzonych, dobrych praktyk.

Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:

  • Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
  • System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
  • Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych.

Sempai Agency

Automaty wykonują swoje zadania, ale kluczem do sukcesu systemu jest pierwiastek ludzki, czyli pozostawienie doświadczonemu specjaliście możliwości kontroli i realnego wpływania na proces automatyzacji kampanii.

Przewagi, jakie uzyskujesz dzięki powierzeniu naszej agencji prowadzenie kampanii produktowej

  • Google Premier Partner
    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji na świecie, które jako pierwsze otrzymały status Partnera Google PREMIUM. Dzięki temu uzyskujemy dostęp do rozwiązań technologicznych Google już na etapie beta testów, co pozwala nam być zawsze o krok przed konkurencją.
  • 12 lat doświadczenia
    Już od ponad 12 lat pomagamy sklepom internetowym rozwijać sprzedaż przez Internet. W tym czasie wypracowaliśmy efektywny model współpracy na linii agencja-klient oraz wyspecjalizowaliśmy się właśnie w marketingu konwersji dla e-sklepów.

Współpracę z agencją Sempai nawiązaliśmy we wrześniu 2016 roku w zakresie optymalizacji serwisu internetowego citysport.com.pl oraz kampanii reklamowej. Efektem tych działań było późniejsze rozszerzenie współpracy na kolejny sklep internetowy 7store.pl. Podjęte działania i w rezultacie osiągnięte efekty miały duży wpływ na wzrost rozpoznawalnośi naszych marek i pożądany zwrot z inwestycji.

Z tego miejsca możemy zarekomendować współpracę z Sempai jako rzetelnego partnera biznesowego, potwierdzając zakres kompetencji, dużą wiedzę i skuteczność działania.

Kamil Karasiński CitySport

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
✅ SEO
✅ Google Ads
✅ Facebook Ads
od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy

Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.

2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Zaufali nam