Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Chciałbyś osiągać lepsze wyniki z kampanii produktowej? Skorzystaj z naszego udoskonalonego ekosystemu dla reklam PLA w Google! To kompleksowa usługa, zapewniająca przewagę w kluczowych elementach kampanii.

 

Sempai Merchant 360

Strona głównaOfertaSempai Merchant 360

Zaawansowane kampanie produktowe
dla e-commerce

Reklamy produktowe PLA w Google należą do najbardziej efektywnych typów kampanii dla branży e-commerce. Ze względu na swój wygląd w samej wyszukiwarce, czyli obraz przedstawiający konkretny produkt i dołączoną cenę, reklama ta trafia najlepiej do użytkowników znajdujących na samym dole lejka zakupowego – czyli niemal gotowych do zakupu.

Z powodu wysokiej efektywności PLA – możesz spodziewać się dużej i silnej konkurencji, a co za tym idzie – wysokich stawek za kliknięcie w przypadku braków optymalizacyjnych. Doświadczenie nauczyło nas także że, że domyślne ustawienia kampanii są niewystarczające i nie pozwalają w pełni wykorzystać możliwości systemu oraz potencjału sklepu.

W odpowiedzi na te potrzeby przekuliśmy możliwości usprawnień w konkretne rozwiązania, które składają się na ulepszony ekosystem reklam produktowych – Sempai Merchant 360. Łączy on w sobie 3 komponenty:

CSS Sempai Shop

Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.

Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:

  • Stawki CPC niższe nawet o 20%!
    Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping.
  • Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!
    Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.

Więcej informacji o CSS Sempai Shop znajdziesz: TUTAJ

Sempai Merchant

Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.

Jego wykorzystanie odciąża reklamodawcę w zakresie technicznych aspektów budowy, utrzymania i rozwoju kampanii. Umożliwia natomiast decyzje i działania strategiczne, optymalizację z opcjami automatyzacji oraz uwzględnienie sprawdzonych, dobrych praktyk.

Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:

  • Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
  • System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
  • Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych.

Sempai Agency

Automaty wykonują swoje zadania, ale kluczem do sukcesu systemu jest pierwiastek ludzki, czyli pozostawienie doświadczonemu specjaliście możliwości kontroli i realnego wpływania na proces automatyzacji kampanii.

Przewagi, jakie uzyskujesz dzięki powierzeniu naszej agencji prowadzenie kampanii produktowej

  • Google Premier Partner
    Znajdujemy się w elitarnym gronie 2% agencji na świecie, które jako pierwsze otrzymały status Partnera Google PREMIUM. Dzięki temu uzyskujemy dostęp do rozwiązań technologicznych Google już na etapie beta testów, co pozwala nam być zawsze o krok przed konkurencją.
  • 12 lat doświadczenia
    Już od ponad 12 lat pomagamy sklepom internetowym rozwijać sprzedaż przez Internet. W tym czasie wypracowaliśmy efektywny model współpracy na linii agencja-klient oraz wyspecjalizowaliśmy się właśnie w marketingu konwersji dla e-sklepów.

Kampania AdWords prowadzana przez agencję SEMPAI od 2011 roku przekłada się głównie na wysokie ROI, utrzymanie pożądanego kosztu pozyskania konwersji oraz ogólne zadowolenie z wyników. Dodatkowym atutem jest ścisła współpraca przekładająca się na precyzyjne modelowanie kampanii. Analizowana jest przede wszystkim sezonowość mojego biznesu oraz aktywne wspieranie kierunku, w którym jest rozwijany.

Norbert Trudziński neosport.pl

Zobacz jak to robimy

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy...

Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi

Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!

Wybieraj proste rozwiązania. Case study Z-milosci.pl

Zobacz, jak dzięki sezonowej przebudowie kampanii w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy sprzedaż z-milosci.pl o 3159%! Case nominowany w Google Premier Partner Awards 2017.

Wymówki, że czegoś się nie da zrobić, są zbędne. Case study SeeKrakow

Sprawdź, jak zwiększyliśmy liczbę konwersji mobilnych o 1266% dla SeeKrakow dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera!

Odrzucaj ustalony stan rzeczy. Case study At-outlet

Masz dość rosnących kosztów bez osiągania wyższego przychodu? Sprawdź, jak przeniesienie biznesu z Allegro do Adwords pozwoliło rozwinąć firmę i zarobić o wiele więcej naszemu Klientowi – firmie At-outlet!

Myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia. Case study

Wzrosty ruchu o 430% i sprzedaży o 130% – to efekty naszych działań SEO prowadzonych dla popularnej apteki internetowej. Sprawdź, jak osiągnąć tak spektakularne wyniki w bardzo trudnej branży!

Zaufali nam