Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogZ życia agencjiKongres, targi eHandlu i Ekomersy – jednym słowem działo się!

Ostatnio dużo się u nas działo. Wrzesień i październik był obfity w wydarzenia e-commerce. Od Kongresu eHandlu, przez konferencję partnerów Google w Irlandii, targi eHandlu, po rozdanie Ekomersów.

Kongres eHandlu – 29.09

Kongres eHandlu to wydarzenie wypełnione dużą dawką wiedzy z zakresu handlu internetowego. To również miejsce, gdzie można wymienić się doświadczeniami z branży e-commerce. Na kongresie mieliśmy okazję wysłuchać prezentacji naszego CEO – Sebastiana Sumy – Preorder.pl i 2 miliony odwiedzin z wyszukiwarek więcej. Sebastian omówił działania, które podjęliśmy we współpracy z naszym klientem Preorder.pl, aby podnieść sprzedaż, zwiększyć świadomość marki i udziału w rynku.

Prezentację można zobaczyć tutaj:

Targi eHandlu – 14.10

Dwa tygodnie po Kongresie eHandlu, odbyły się IX już targi eHandlu. Impreza miała miejsce jak co roku na Stadionie Narodowym w Warszawie. Byliśmy jednymi z kilkudziesięciu wystawców. Tak jak rok wcześniej spotkaliśmy mnóstwo osób z branży. Wśród odwiedzających nasze stanowisko były firmy, z którymi współpracujemy od lat, ale również osoby, które zaczynają swoją drogę w e-commerce. Albo takie, które szukają nowych rozwiązań. Impreza cieszy się dużym zainteresowaniem, bo rok rocznie jest tłumnie, co bardzo dobrze świadczy o branży – stale rośnie i rozwija się.

Ekomersy

Kongresowi eHandlu towarzyszył konkurs Ekomersy 2015. Było 13 kategorii. My wzięliśmy udział w dwóch – generowanie sprzedaży i akcja promocyjna sklepu. Głosowanie było podzielone na dwa etapy. W pierwszym głosowali internauci, w drugim – jurorzy – znane osoby z branży e-commerce. Zarówno w generowaniu sprzedaży, jak i w akcji promocyjnej sklepu udało nam się przejść do ścisłego finału. Finalnie Ekomersa nie zdobyliśmy, ale wyróżnienie w postaci zaszczytnego drugiego miejsca tak (w kategorii akcja promocyjna sklepu). Bardzo cieszymy się z tego powodu i gratulujemy wszystkim zwycięzcom. Super inicjatywa, ciekawy konkurs i dobre wspomnienia – tak trzymać branżo 🙂

Sempai