Blog


Wybierz
Kategorie:
sempaiTV typy reklam wideo youtube

Sempai TV: Typy reklam na YouTube [WIDEO]

Sempai TV wystartowała! Za pomocą cyklu krótkich materiałów wideo, będziemy wyjaśniać ważne zagadnienia z zakresu e-commerce i digital marketingu. Jako pierwsze na warsztat bierzemy typy reklam wideo na YouTube.

więcej

premier partner awards 2018

Mamy nominację do Google Premier Partner Awards 2018!

Premier Partners Awards 2018 to już 3. edycja prestiżowego konkursu, w którym Google wyróżnia najlepsze agencje partnerskie Premium z całego świata. Podobnie jak w latach ubiegłych – nasza kampania znalazła się na shortliście nominowanych w regionie EMEA. O tym, czy zdobędziemy główną nagrodę, dowiemy się już w październiku na konferencji Google Partners Accelerate w Dublinie.

więcej

Kierowanie reklam Youtube

Daj ludziom to, czego potrzebują. Efektywne kierowanie reklam YT po intencjach

Tradycyjna reklama w telewizji – w porównaniu z internetem – oferuje raczej skromne możliwości targetowania jedynie po cechach demograficznych. Youtube umożliwia reklamodawcom bardziej precyzyjne metody kierowania kampanii wideo, uwzględniające także intencje zakupowe użytkowników. W niniejszym artykule postaramy się omówić pokrótce tę drugą grupę, która idealnie sprawdza się w przypadku sklepów internetowych.

więcej

Optymalizacja pod ROAST Facebook

Nowość na Facebooku! Reklamy, które osiągają określony ROAS

Jakiś czas temu na grupie Facebook Ads Buyer pojawiła się informacja o nowości w systemie reklamowym FB. Chodzi dokładniej o optymalizację zestawu reklam pod kątem wartości zakupu z możliwością określenia minimalnej wartości zwrotu z wydatków na reklamę określanej jako ROAS.

więcej

custom intent for youtube (1)

Połączenie potencjału Google i Youtube. Nowy typ kierowania

Jak pokazują badania Google, wyszukiwarka to wciąż główne medium, w którym internauci poszukują inspiracji zakupowych. 86% użytkowników zwraca się do Google w poszukiwaniu pomysłów na to, “co kupić”. YouTube z kolei to obecnie ponad 1,5 mld zalogowanych użytkowników miesięcznie. Dlaczego zatem nie wykorzystać potencjału drzemiącego w połączeniu tych obu, zdecydowanie dominujących kanałów? Mając to na […]

więcej

trueview for action

Formaty reklam wideo. Nowości

Google AdWords to nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce lub banerowe w GDN, ale też wiele innych formatów wideo angażujących użytkowników na różne sposoby. Są one wyświetlane głównie na YouTube i witrynach partnerskich Google. Ze względu na rosnącą rolę wideo w promocji także sklepów internetowych, gigant z Mountain View wychodzi naprzeciw reklamodawcom i co rusz […]

więcej

global site tag

Gtag.js – dlaczego warto migrować?

We wrześniu 2017 świat obiegła wiadomość, że Google po raz kolejny aktualizuje tag implementacyjny dla Google Analytics. Gtag.js jest odpowiedzią potentata na coraz lepsze narzędzia, które oferuje konkurencja, a w szczególności Facebook. Jakie realne korzyści dla użytkownika niesie za sobą zmiana? I dlaczego Global Site Tag nie jest tak prosty we wdrożeniu w dedykowanym sklepie […]

więcej

zasięg i częstotliwość fb ads

Zasięg i częstotliwość. Nowy typ zakupu reklam na Facebooku

Koszty reklamy na Facebooku często były określane jako ciężkie do przewidzenia. Mimo deklaracji stawek za wyświetlenie czy kliknięcie, nie wiedzieliśmy, do ilu osób faktycznie dotrzemy. Zdaniem wielu reklamodawców było to problematyczne, stąd decyzja Facebooka o udostępnieniu nowego systemu zakupu reklam “Zasięg i częstotliwość”.

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch