#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogPozyskaj nowych klientów! Podsumowanie szkolenia współorganizowanego z Google

Wielu reklamodawców nie zdaje sobie sprawy, jak wielki wpływ na last click mają nasze działania reklamowe na wcześniejszych etapach lejka sprzedażowego. A przecież tak naprawdę bardzo mały odsetek internautów dokonuje zakupu przy pierwszej wizycie w serwisie. I m.in. o tym, jak istotne jest ujęcie kampanii zasięgowych w strategii obecności marki w Internecie, opowiadaliśmy podczas warsztatów współorganizowanych z Google.

Ze względu na naszą pro-sklepową specjalizację Google zaproponował nam współorganizowanie warsztatów dotyczących wykorzystania kampanii zasięgowych w rozwoju biznesu dla klientów Sempai. Do udziału w warsztatach zaprosiliśmy przedstawicieli czternastu obsługiwanych przez nas sklepów internetowych, wytypowanych przez Google.

„Naszym celem było zilustrowanie słuchaczom procesu zakupowego od pierwszego kontaktu do finalizacji transakcji oraz wskazania, jak ważne są przemyślane działania reklamowe na każdym z etapów lejka sprzedażowego. Mówiąc prościej: po co i gdzie “atakować” nowego użytkownika, aby dowiedział się o nas i naszej ofercie, następnie jak za pomocą remarketingu, RLSA w reklamach Search i PLA doprowadzić go do zakupu w naszym serwisie”  – wyjaśnia cel spotkanie Jan Jankowski, który odpowiada za organizację eventu ze strony Sempai.

„Jedynie 30-40% wszystkich transakcji dokonywanych jest z pierwszego kliknięcia w reklamę AdWords. Pozostałych kilkadziesiąt % możemy uwzględnić w listach remarketingowych i m.in. podnieść im stawki CPC przy ponownym wyszukiwaniu naszych produktów dzięki RLSA – dodaje.

Podsumowując: to było bardzo inspirujące szkolenie! W programie nie zabrakło tak ważnych punktów, jak m.in. modelowanie atrybucji w Google AdWords, rola lejka sprzedażowego w przemyślanej strategii obecności marki w Internecie czy możliwości reklamowe GDN i nasze najlepsze praktyki w tym zakresie, a także jak za pomocą Youtube możemy pozyskać nowych klientów.

Podczas spotkania opowiedzieliśmy również o kampanii realizowanej dla Omni Finance, za którą docenił nas Google w międzynarodowym konkursie Premier Partner Awards 2017. Jeżeli chcielibyście zapoznać się z nagrodzonym case study, znajdziecie go pod linkiem: https://www.sempai.pl/case-omni-finances.html

Otrzymaliśmy od uczestników bardzo pozytywny feedback :). Utwierdziliśmy się w przekonaniu, że jest duże zapotrzebowanie na organizację tego typu spotkań, w tym wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy firmami z różnych branż.

 

Dlatego dziękujemy Google za zaproszenie do współorganizacji spotkania i już nie możemy doczekać się kolejnego eventu! 🙂

 

PS. Łapcie kilka fotek ze spotkania:

 

 

 

 

Sempai