#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogGoogle AdsAż 1200 zł na reklamy w programie Google Partners – kto może skorzystać?

Już 1 lutego 2022 Google uruchamia nową promocję – kupony na kampanię reklamową o wartości 1200 zł. Mogą je otrzymać reklamodawcy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads i korzystają z usług agencji ze statusem Google Partner i Google Premier Partner. Jakie kryteria musi spełniać konto, by skorzystać z bonusu? Na czym polega promocja? Wyjaśniamy w tym artykule.

 

Kupony Google – co to takiego?

Oferty promocyjne od Google, zwane też po prostu kuponami, to środki na reklamę, które mogą otrzymać kwalifikujące się konta. Określone są też zasady ich wykorzystania – zazwyczaj ograniczeniem jest okres ważności kuponu. 

Kupon można otrzymać bezpośrednio od Google po założeniu konta reklamowego, ale o wiele bardziej wartościowe są kupony, które światowy gigant przekazuje za pośrednictwem agencji należącej do grona Google Partners i Google Premier Partners. Dotychczas wartość kuponu wynosiła 375 zł, od 1 lutego zaś będzie to aż 1200 zł. 

Google zapowiada także, że teraz oferty o wysokiej wartości będą przywilejem przysługującym wyłącznie agencjom ze statusem Google Partner i Google Premier Partner. 

 

Dla kogo kupony?

Aby skorzystać z oferty promocyjnej, należy spełnić kilka wymagań. Przede wszystkim konto powinno być zarządzane (dostęp menedżera) przez agencję posiadającą status Google Partner lub Google Premier Partner. Kolejnym wymogiem jest wysokość wydatków na reklamę w określonym czasie. Aby otrzymać 1200 zł od Google, należy w ciągu 60 dni wydać przynajmniej taką samą kwotę. Jeśli wydatki wyniosą mniej, to wartość kuponu także będzie mniejsza – będzie to po prostu równowartość wydanej kwoty. Promocja dotyczy tylko nowych kont, na których pierwsze wyświetlenie reklamy miało miejsce w ciągu ostatnich 14 dni.

Co ważne – o kupon nie można poprosić, nie można też samodzielnie wskazać konta, na którym chcemy skorzystać z tej formy wsparcia. Jest on przyznawany automatycznie kontom, które kwalifikują się do promocji. To Google weryfikuje i sprawdza, czy w tym przypadku kupon trafi do reklamodawcy.

 

Podsumowując: Google w ten sposób wyróżnia dodatkowo swoich partnerów – zarówno tych należących do grona Google Partners, jak i Google Premier Partners. Jest więc to kolejny dowód zaufania światowego giganta do agencji legitymujących się tym znakiem, potwierdzenie eksperckiej wiedzy specjalistów i wysokiej jakości realizowanych przez nich kampanii.

 

Aleksandra Skindzier