Home → Blog → Z życia agencji → Kohai – poznajcie naszą nową markę! Kohai – poznajcie naszą nową markę! Katarzyna Sikora 9 września, 2020 Przeczytasz w ~ 3 min. Kilkanaście lat doświadczenia w branży SEM postanowiliśmy uzupełnić młodzieńczą werwą Kohai, by stworzyć team idealny. Nasza nowa agencja content marketingu to odpowiedź na potrzeby Klienta poszukującego kompleksowego partnera w digital marketingu. Oprócz działań w dziedzinie SEM od lat sukcesywnie pomagaliśmy markom również w tworzeniu jakościowych treści. W swoim portfolio oferowaliśmy tworzenie specjalistycznych artykułów, tekstów na strony www czy dedykowanych blogów tematycznych. W ostatnich kilkunastu latach działalności Sempai doradzaliśmy także w kwestii mediów społecznościowych, infografik czy video: – Działania contentowe stały się naszą zajawką, pasją, czymś, co kochamy robić. I tak właśnie narodził się Kohai – z miłości do dobrych treści. Pracując z klientami z branży e-commerce musimy tak stworzyć strategię działań, aby była podporządkowana osiągnięciu oczekiwanych przez klientów zwrotów z inwestycji w reklamę (ROAS). Chcąc nie chcąc profil klientów Sempai wymuszał na nas mniejsze zaangażowanie w kampanie wizerunkowe i działania na poziomie świadomościowym. Od dłuższego czasu czułem przez to duży niedosyt, gdyż mamy fantastyczny dział kreatywny i contentowy, który z powodzeniem realizował w ostatnim czasie kampanie dla dużych marek. Bardzo zależało mi, aby rozwinąć te kompetencje oraz zakres świadczonych usług w zakresie brandingu i kreacji. Młodszy brat marki Sempai Wybór nazwy nowej marki nie był przypadkowy – zależność między Senpai a Kohai jest kluczowa i nawiązuje do kultury japońskiej. Sempai to z japońskiego osoba o wyższym stażu, starszy kolega. Stąd też wspólna relacja obu marek opiera się na dzieleniu się doświadczeniami, wzajemnej wymianie kompetencji, stałym transferze wiedzy, a także na głębokim szacunku, lojalności oraz ciągłym dążeniu do doskonałości. Wartości czerpane od starszego brata Sempai, przełożą się na współpracę i relację z klientami Kohai. Jakie usługi znajdą się w portfolio nowej agencji? Prowadzenie kompleksowych działań w zakresie content marketingu, którego zróżnicowane formy pozwolą jeszcze łatwiej i skuteczniej dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. W ramach tych działań marka Kohai postawi na wysokiej jakości artykuły eksperckie i specjalistyczne; jakościowe materiały audio oraz video; prowadzenie bloga firmowego, teksty na strony www, atrakcyjne opisy produktów i kategorii; tworzenie e-booków czy infografik. Cele biznesowe Klientów będą realizowane także w oparciu o social media marketing oraz skrojoną na miarę współpracę z influencerami. Dlaczego powołaliśmy do życia zupełnie nową markę? – Zależało mi, by zachować duszę i misję Sempai, jaką jest tworzenie najlepszych efektywnościowych kampanii reklamowych. Praca na dużych budżetach mediowych w sieciach Google i Facebook, SEO, wysokie wskaźniki ROAS, optymalizacja konwersji, analityka to jest coś, co specjaliści Sempai lubią najbardziej. Dlatego z ofertą na działania w zakresie budowania świadomości marek, usług czy produktów, chcemy działać pod nową marką Kohai Content, aby zachować performance’owy charakter agencji Sempai, a w przyszłości z Kohai zbudować jedną z najlepszych agencji content marketingu w Polsce. Obie marki pracują nad projektami w ścisłej synergii, tworząc w obrębie naszej organizacji dedykowane grupy projektowe pracujące bezpośrednio z klientami – podkreśla CEO Sempai, Sebastian Suma. Więcej o Kohai: https://kohai.pl/ Powiązane artykuły Sempai partnerem Microsoft. Dlaczego warto zaufać certyfikowanej agencji? Jak tworzyć teksty, które trafią do pokolenia silver? O czym warto pamiętać po InCommerce w Katowicach… i dlaczego jest to ekogroszek? Jak przygotować e-commerce na kryzys? Odpowiedź poznasz podczas InCommerce w Katowicach JavaScript w SEO – na co zwrócić szczególną uwagę? Q&A po webinarze Sempai Merchant 360 z nominacją do e-Commerce Polska Awards Katarzyna Sikora Brand Manager Kategorie Analityka WebowaContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Komentarze Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ