Blog


Wybierz
Kategorie:
Podsumowanie cyklu webinarów dla klientow Sempai

Podsumowanie cyklu webinarów dla Klientów Sempai

Mocno wierzymy w to, że współpraca na linii klient-agencja daje najlepsze efekty, gdy obie strony uczą się od siebie. Dlatego w tym roku wystartowaliśmy z nowym projektem edukacyjnym skierowanym do naszych Klientów – cyklem webinarów na tematy związane z rozwijaniem sprzedaży online.

więcej

Google Store Visits

Google Store Visits już niedługo w Polsce!

“Czy kampania lokalna prowadzona przez Google Ads faktycznie przynosi efekty?” – to pytanie zadawał sobie każdy, kto reklamował swój sklep stacjonarny lub lokalny biznes przez system reklamowy Google. Do tej pory efektywność takich kampanii mierzyliśmy przez kliknięcia w numer telefonu, mail czy przejście do podstrony z mapą dojazdu i adresem za pomocą mikrokonwersji (Celów w […]

więcej

google comparison shopping services3

CSS. Czym są i jak je wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

Reklamy produktowe w Google to jedna z najskuteczniejszych form promocji konkretnych produktów w sieci. Ze względu na sam wygląd w wyszukiwarce charakteryzuje je bardzo wysoki wskaźnik konwersji. Zobacz, jak dodatkowo możesz zwiększyć efektywność kampanii produktowych dzięki wykorzystaniu alternatywnych Google Shopping Comparison Services!   UE orzeczenie antymonopolowe Google Shopping W czerwcu 2017 roku Komisja Europejska nałożyła […]

więcej

European Search Awards 2019: 3 nominacje dla Sempai

European Search Awards 2019: 3 nominacje dla Sempai!

Mamy to 🙂 Otrzymaliśmy 3 nominacje do jednej z najbardziej prestiżowych nagród branży SEM na świecie – European Search Awards 2019! Z czego jesteśmy szczególnie dumni – jury wyróżniło nas nie tylko za kampanie realizowane dla naszych klientów, ale także doceniło nasz autorski ekosystem reklamowy – Sempai Merchant 360.

więcej

google ads ecommerce

Poradnik dla e-commerce: Jak utworzyć strategię działań w Google Ads w 8 krokach?

E-commerce to charakterystyczna branża, której sukces determinuje dobór odpowiednich działań promocyjnych w Internecie. Jednym z kanałów, który należy do najefektywniejszych w przypadku sklepów internetowych, są reklamy Google. Z naszego poradnika dowiesz się, jak utworzyć plan działań w Google Ads krok po kroku.

więcej

Google Elevator

Sempai w programie Google Partners Elevator

Sempai, jako jedna z 33 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, została zaproszona do programu Google Partners Elevator. Jak wyjaśnia Google, celem programu jest pomoc w osiągnięciu szybszego, ale jednocześnie zrównoważonego wzrostu przez partnerów Premium.

więcej

seo copywriting 2

SEO copywriting, czyli jak pisać teksty do pozycjonowania w sieci

SEO copywriting to sztuka pisania wartościowych treści na strony internetowe, czyli takich, które są przyjazne dla klienta (sprzedają produkt), ale również dla wyszukiwarek internetowych. Pomagają one poprawić widoczność witryny w wynikach, a także zaspokoić potrzeby informacyjne potencjalnych klientów. Dzięki nim generowany jest wartościowy ruch na stronie. Osoba odpowiedzialna za SEO copywriting powinna posiadać nie tylko […]

więcej

facebook marketing program

Jesteśmy oficjalnym partnerem Facebooka! Sempai w programie Facebook Marketing Consultant

Otrzymaliśmy oficjalne zaproszenie do programu Facebook Marketing Consultant! Oznacza to, że prowadzone przez nas działania w zakresie kampanii płatnych na Facebooku przeszły pozytywną weryfikację przez samego Facebooka, który od teraz będzie polecał nas reklamodawcom jako sprawdzonego partnera. Wraz z uczestnictwem w programie otrzymujemy także dostęp do wiedzy i dobrych praktyk specjalistów pracujących w Facebooku, a […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch