Blog


Wybierz
Kategorie:
Pixel Facebooka: czym jest i jak go wdrożyć

Pixel Facebooka: czym jest i jak go wdrożyć?

Pixel Facebooka to narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam. Możesz z niego skorzystać, aby dowiedzieć się, jakie działania podejmują odbiorcy w Twojej witrynie oraz dotrzeć do osób, na których Ci zależy.

więcej

ekomersy statuetka

Ekomers 2017 jest nasz! Sempai po raz drugi na podium

Po raz drugi z rzędu zgarnęliśmy najbardziej prestiżową nagrodę branży e-handlu w Polsce – Ekomersa 2017 w kategorii Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży! Jest to dla nas bardzo duże wyróżnienie, ponieważ w tym roku o statuetki z literą “E” walczyła rekordowa (aż 250!) liczba firm z sektorów e-commerce i digital marketingu.

więcej

Google Shopping Shortlist2

Zbliża się Black Friday! Ułatw sobie zakupy dzięki Google Shopping Shortlist [NOWOŚĆ]

Google w sezonie świątecznych wyprzedaży wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników wyszukiwarki i wprowadza na polski grunt nową funkcjonalność – Google Shopping Shortlist.

więcej

Reklama na Facebooku: przewodnik po celach i typach

Reklama na Facebooku: przewodnik po celach i typach

Od czego powinieneś zacząć tworzenie kampanii reklamowej na Facebooku? Podobnie jak w przypadku wszystkich działań promocyjnych – wyznacz najpierw cel, jaki chcesz osiągnąć.

więcej

Facebook: Jak udzielić dostępów do firmowej strony oraz konta reklamowego

Facebook: Jak udzielić dostępów do firmowej strony oraz konta reklamowego?

Rozpoczynasz współpracę z agencją social media lub freelancerem, zajmującym się prowadzeniem firmowych stron na Facebooku? Chcesz zlecić kampanie efektywnościowe na najpopularniejszej społecznościówce zewnętrznej firmie? Pierwszą rzeczą, o którą Cię poproszą Cię, będzie udzielenie dostępu do obu zasobów.

więcej

jak przygotować się na cyber monday

Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy. Zobacz, jak się do nich przygotować

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia i szał zakupów ogarniający osoby poszukujące prezentów dla najbliższych, to szansa nie tylko dla nich na znalezienie “prezentowego Graala” w okazyjnej cenie, lecz także dla sklepów internetowych na wykorzystanie panującego trendu. Rynek wypracował kompromis dla jednej i drugiej grupy i wykreował takie dni, jak: Black Friday, Cyber Monday czy Dzień […]

więcej

Nowy regulamin AdWords. Najważniejsze zmiany

Nowy regulamin AdWords. Najważniejsze zmiany

Parę dni temu osoby, których adresy e-mail są powiązane z kontami reklamowymi AdWords, otrzymały od Google’a prośbę o zaakceptowanie nowych warunków korzystania z usługi AdWords. Wielu klientów pytało nas, czego konkretnie dotyczy aktualizacja i w jaki sposób wpłynie to na ich działania reklamowe. W tym wpisie postaramy się wyjaśnić, co dokładniej się zmienia i czy […]

więcej

rozszerzenia promocji

Rozszerzenie promocji. Nowość w Google AdWords

Planowanie akcji promocyjnych na sklepie internetowym to nie powinno być tylko opracowanie ich zasad, ustalenie harmonogramu i techniczne wdrożenie zniżek na stronie e-sklepu. Bardzo ważnym elementem jest umiejętne skoordynowanie tych działań ze strategią marketingową. Google Adwords wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i wprowadza do kampanii kierowanych na język polski nowe rozwiązanie – “rozszerzenie promocji”.

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch