#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogZ życia agencjiPerformance Marketing Diamonds 2022. Diament dla Sempai Merchant 360

Otrzymaliśmy najcenniejszy klejnot w całej branży digital – Performance Marketing Diamond! Nasza autorska technologia Sempai Merchant 360 zajęła 1. miejsce w kategorii Performance Technology of the Year w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

19 maja w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku odbyła się uroczysta gala, w trakcie której ogłoszono laureatów IV edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE.

Jest to jedyny konkurs w Polsce, który docenia i pokazuje kampanie performance realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE. Organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, która reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie.

Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce, w pierwszej fazie oceniania zgłoszonych prac nominowało 40 najlepszych kampanii w 12 kategoriach:

  • The most effective paid social media campaign
  • The most effective SEM campaign
  • The most effective affiliate program
  • The most effective sales campaign
  • The most effective mobile campaign
  • Best pandemic effects
  • The most effective lead generation campaign
  • The most effective video campaign
  • Long-term performance cooperation
  • The integrated campaign of the year
  • The most effective content marketing campaign
  • Performance Technology of the Year

Następnie wybrano zwycięzców w każdej z nich.

Z Sempai Team zwyciężyliśmy w kategorii Performance Technology of the Year, do której zgłosiliśmy naszą autorską technologię do zwiększania efektywności reklam produktowych w Google i na Facebooku — Sempai Merchant 360. Polega ona na kompleksowej usłudze zapewniającej przewagę w kluczowych elementach kampanii. Głównymi zaletami Sempai Merchant 360 są automatyzacja i ułatwienie specjalistom kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning.

Więcej o Sempai Merchant 360:
https://sempai.pl/oferta/sempai-merchant-360/

Gratulujemy zwycięzcom w pozostałych kategoriach: eobuwie.pl, Modivo, empik, Tradedoubler Polska, CCC Shoes & Bags, Appnext, SalesTube, Travelist.pl, OMD Poland, Bluerank, Sempai, ContentHouse, Insignia, Performance Media, Bosch Global, Whites.

Małgorzata Cichocka