Strona główna → Blog → Poradnik → Strona 6
Czy zainwestowałbyś ogromne pieniądze w biznes, który nie posiada biznesplanu? Jesteśmy przekonani, że Twoja odpowiedź brzmi: nie. Trudno wyobrazić sobie jakiekolwiek działania promocyjne lub po prostu rozpoczęcie działalności bez planu marketingowego. Ale czym właściwie jest plan marketingowy firmy i jak go napisać? Zdradzamy wszystko, co powinieneś wiedzieć na ten temat w naszym artykule!
więcej
Czy wiesz, że na frazę “bezpłatny audyt” w wyszukiwarce Google w ciągu 0,6 sekundy pojawia się aż 8 570 000 wyników, a na hasło “free audit” wyskakuje niemal 537 000 000 wyników w czasie krótszym niż pół sekundy? Czy to nie zastanawiające, że tak wielu chciałoby za darmo dostarczyć Ci coś, co w rzeczywistości powinno […]
Chcesz sprzedawać online, jednak nie masz wystarczającego kapitału na magazynowanie tych wszystkich produktów lub nie zamierzasz lokować dużych pieniędzy na start? Nie szkodzi! Wypróbuj nowoczesne rozwiązanie w branży e-commerce, czyli dropshipping. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zdecyduj, czy taki model jest dla Ciebie!
W ostatnich dniach, właściciele witryn posiadających usługę Universal Analytics mogli zauważyć górny pasek z nowym komunikatem: oraz otrzymali maile od Google z informacją: Zapewne wielu z Was zadaje sobie pytania: czy automatyczna aktualizacja Analyticsa dotknie także Twojej usługi? czy pozwolić by Google automatycznie założyło i skonfigurowało usługę GA4 dla Twojej witryny? czy automatyczna konfiguracja sprawi, […]
Wyszukiwanie obrazem to funkcja, którą docenia coraz większa liczba internetowych użytkowników. Taka opcja daje dostęp do informacji na temat danego produktu, osoby czy miejsca. Dziś, w dobie wiecznego niedoczasu zależy nam jeszcze bardziej na szybkich i precyzyjnych wynikach wyszukiwania. Takie właśnie gwarantuje wyszukiwanie obrazem Google.
Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś zastosować RTM, a w których momentach z niego zrezygnować? Jakie ma zalety i kiedy objawiają się w pełni? Jak używać marketingu czasu rzeczywistego, by przynosił wymierne korzyści?
Chcesz prowadzić skuteczną sprzedaż w sieci? Jednym z niezwykle ważnych obszarów, o które musisz zadbać, są niewątpliwie relacje z klientem. Pomoże Ci w tym kompleksowy poradnik, w którym znajdziesz 6 najważniejszych zasad, wzbogaconych o konkretne porady i przykłady, dzięki którym przeniesiesz obsługę klienta na wyższy poziom. Jeżeli chcesz, aby odwiedzający Twój sklep internetowy polecali zakupy […]
Z pewnością wiesz, że na wizerunek Twojej firmy w internecie wpływa wiele czynników. Jest to nie tylko prowadzony przez Ciebie marketing, ale przede wszystkim opinie konsumenckie Google. Coraz częściej bowiem to właśnie one są bodźcem decydującym o tym, czy dany użytkownik w Twojej witrynie dokona zakupu bądź zarezerwuje wykonanie usług. Czym dokładnie są opinie Google? […]
zapisz się na Newsletter