Strona główna → Blog → Poradnik → Strona 8
Chcesz spróbować swoich sił w copywritingu, ale używanie słów kluczowych to dla ciebie czarna magia? A może zajmujesz się tym już od dłuższego czasu, ale poszukujesz przydatnych narzędzi, które ułatwią ci tworzenie treści? Dobrze się składa, bo właśnie mamy coś dla ciebie! Oto 6 aplikacji oraz wtyczek przydatnych w pracy copywritera i przy tworzeniu tekstów […]
więcej
W ramach szeroko pojętego digital marketingu, który w ostatnich latach rozwija się bardzo intensywnie, marketerzy prześcigają się w pomysłach skutecznego dotarcia do klienta. W komunikacji marketingowej mamy do czynienia z całym szeregiem nowych form i możliwości. Jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do bardziej świadomych internautów jest stosowanie komunikacji spersonalizowanej. To jeden z ważniejszych trendów ostatnich […]
Jak otworzyć sklep internetowy i czy sklep internetowy się opłaca? Dzisiaj podpowiemy, jak w prosty sposób krok po kroku go założyć i dlaczego warto to zrobić! Zdradzimy również, co pokazują najnowsze badania na temat preferencji zakupowych w sieci. Dlaczego warto założyć sklep internetowy? Wydawać by się mogło, że własny sklep internetowy to w dzisiejszych […]
Chcesz rozpocząć sprzedaż w największym na świecie sklepie internetowym? Poznaj nasz poradnik, który pozwoli Ci efektywnie wystartować na Amazonie. Dzięki niemu unikniesz podstawowych błędów, które w przyszłości negatywnie wpłynęłyby na Twoje wyniki. O czym warto pamiętać? Jak uniknąć wpadki? Sprawdź naszą infografikę! Możesz pobrać ją w dobrej jakości, wchodząc w link.
Wyobraź sobie, że przeglądasz kolejne witryny, logujesz się na różne portale albo chcesz wykonać przelew bądź zapłacić kartą kredytową? Wszędzie wymagają podania poufnych danych – loginu, hasła, niekiedy również numeru karty płatniczej czy jeszcze innych. Skąd wiadomo, że możesz bezpiecznie je wpisać, nie ryzykując, że wpadną w niepowołane ręce? Otóż z protokołu HTTPS. Zwróć uwagę, […]
„Najlepsza wyciskarka do czosnku”, „ponadczasowy design łapki na muchy”, „najwyższa jakość wykonania ogrodowego krzesła”. Takie sformułowania to przeżytek! Jeśli chcesz sprzedawać, musisz się wyróżnić. Bazować na konkretach. Zwrócić uwagę użytkownika na korzyści. Uwieść go obietnicą, którą faktycznie możesz spełnić. Opisy produktów i kategorii – jak je tworzyć, aby działały? Oto zbiór porad i wskazówek dla […]
Czy wiesz, że badanie „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce” przeprowadzone przez PwC przewiduje, że w 2026 roku wartość rynku e-commerce osiągnie w naszym kraju 162 mld zł? Daje to średni coroczny wzrost aż o 12%! Nie zostawaj więc w tyle i dołącz do grona przedsiębiorców, którzy postawili na e-commerce. Dziś podpowiemy ci, jak to […]
Przekierowanie URL pozwala przenieść wybraną stronę internetową pod inny adres URL. Zanim zostanie dokonane, należy zdecydować czy strona przenoszona jest trwale, czy tymczasowo. Która opcja będzie lepsza pod kątem pozycjonowania? Sprawdź nasz artykuł o przekierowaniu 301 i 302 oraz ich wypływie na SEO. Przekierowanie URL – co to znaczy? Przekierowanie URL to nic innego jak […]
zapisz się na Newsletter