Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam kampanię SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Pozycjonowanie i optymalizacja

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Ukończyłeś właśnie prace nad swoim nowym serwisem internetowym, chcesz wystartować ze swoim biznesem on-line? Został Ci jeszcze jeden krok – audyt SEO. Bez niego nie zaczynaj. Audyt SEO to podstawa przy rozpoczęciu przygody z marketingiem w wyszukiwarkach.

Kiedy zrobić audyt SEO?

Audyt SEO można zrobić w każdym momencie, w szczególności:

  • zaraz po stworzeniu serwisu internetowego
  • tuż przed tym, kiedy chcemy zacząć pozycjonować serwis
  • kiedy widzimy duży spadek ruchu organicznego
  • kiedy chcemy sprawdzić, czy nasza strona www, która powstała kilka lat temu nadal spełnia standardy pod SEO

Korzyści z audytu SEO

Korzyści z audytu SEO, a raczej korzyści po wdrożeniu wytycznych optymalizacyjnych z raportu jest dużo, a efekty widoczne są szybko. Najważniejsze z nich to:

  • lepsza pozycja strony www w wyszukiwarce internetowej
  • zwiększenie ruchu organicznego na stronie www
  • poprawa współczynnika konwersji
  • ocena aktualnej pozycji oraz potencjału generowania ruchu dla słów kluczowych związanych z tematyką serwisu
  • poprawa szybkości ładowania się strony
  • lepsza nawigacja serwisu (bardziej przyjazna użytkownikowi)
  • „odporność” na zmiany algorytmów wyszukiwarek

Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.

Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.

Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.

Cocolita

Zobacz jak to robimy

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam