#growUp!

Zaznacz stron臋

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja sta艂ego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko do艣wiadczeni specjali艣ci wiedz膮, jak pozyska膰 warto艣ciowych, nieprzypadkowych u偶ytkownik贸w i unikn膮膰 kar od Google. Powierz nam Audyt SEO 鈥 wykonujemy go od ponad 11 lat i w tym czasie mieli艣my okazj臋 z pracowa膰 z sukcesami nad setkami projekt贸w.

Audyt SEO

    Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

    Uko艅czy艂e艣 w艂a艣nie prace nad swoim nowym serwisem internetowym, chcesz wystartowa膰 ze swoim biznesem on-line? Zosta艂 Ci jeszcze jeden krok – audyt SEO. Bez niego nie zaczynaj. Audyt SEO to podstawa przy rozpocz臋ciu przygody z marketingiem w wyszukiwarkach.

    Kiedy zrobi膰 audyt SEO?

    Audyt SEO mo偶na zrobi膰 w ka偶dym momencie, w szczeg贸lno艣ci:

    • zaraz po stworzeniu serwisu internetowego
    • tu偶 przed tym, kiedy chcemy zacz膮膰 pozycjonowa膰 serwis
    • kiedy widzimy du偶y spadek ruchu organicznego
    • kiedy chcemy sprawdzi膰, czy nasza strona www, kt贸ra powsta艂a kilka lat temu nadal spe艂nia standardy pod SEO

    Korzy艣ci z audytu SEO

    Korzy艣ci z audytu SEO, a raczej korzy艣ci po wdro偶eniu wytycznych optymalizacyjnych z raportu jest du偶o, a efekty widoczne s膮 szybko. Najwa偶niejsze z nich to:

    • lepsza pozycja strony www w wyszukiwarce internetowej
    • zwi臋kszenie ruchu organicznego na stronie www
    • poprawa wsp贸艂czynnika konwersji
    • ocena aktualnej pozycji oraz potencja艂u generowania ruchu dla s艂贸w kluczowych zwi膮zanych z tematyk膮 serwisu
    • poprawa szybko艣ci 艂adowania si臋 strony
    • lepsza nawigacja serwisu (bardziej przyjazna u偶ytkownikowi)
    • 鈥瀘dporno艣膰鈥 na zmiany algorytm贸w wyszukiwarek

    Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spad艂o o 19% . Postanowili艣my przerzuci膰 te oszcz臋dno艣ci na dodatkowe klikni臋cia, dzi臋ki czemu sprzeda偶 z kampanii z miejsca wzros艂a o ponad 30%. 聽Planujemy kontynuowa膰 nasz膮 wsp贸艂prac臋 z Sempai, w tym sukcesywnie zwi臋ksza膰 bud偶ety na kampani臋 produktow膮 z wykorzystaniem Sempai Shop.

    orteo
    Jarek R臋kas, Co-founder Orteo

    Zobacz jak to robimy

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w bran偶y bieli藕nianej na przyk艂adzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar贸wno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzeda偶y offline. Piszemy za to tym, jak kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat.
    Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, kt贸re sprzedaje swoje produkty zar贸wno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzeda偶y offline – ale o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat. Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu but贸w w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 3 kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klient贸w z bran偶y elektronicznej. W jego sklepie internetowym mo偶na naby膰 u偶ywane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprz臋t IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty tak偶e w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisa膰 o spadkach przychod贸w z offline. Tylko o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat zwi膮zanych z koronawirusem.
    Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 2 wiod膮cych kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta 猬嗏瑔猬

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, kt贸re reprezentuje bran偶臋 d贸br luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar贸wno w swoich firmowych salonach, jak i przez stron臋 internetow膮.
    W case study pokazujemy, 偶e z powodu zamkni臋cia punkt贸w stacjonarnych, wi臋cej os贸b ni偶 przed og艂oszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje si臋 na zakup bi偶uterii przez internet.
    Tez臋 t臋 potwierdza stabilny wzrost efektywno艣ci kampanii Marko.pl w 3 wiod膮cych kana艂ach generowania sprzeda偶y: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam