#growUp!

Zaznacz stronę

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam Audyt SEO – wykonujemy go od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Audyt SEO

    Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

    Ukończyłeś właśnie prace nad swoim nowym serwisem internetowym, chcesz wystartować ze swoim biznesem on-line? Został Ci jeszcze jeden krok – audyt SEO. Bez niego nie zaczynaj. Audyt SEO to podstawa przy rozpoczęciu przygody z marketingiem w wyszukiwarkach.

    Kiedy zrobić audyt SEO?

    Audyt SEO można zrobić w każdym momencie, w szczególności:

    • zaraz po stworzeniu serwisu internetowego
    • tuż przed tym, kiedy chcemy zacząć pozycjonować serwis
    • kiedy widzimy duży spadek ruchu organicznego
    • kiedy chcemy sprawdzić, czy nasza strona www, która powstała kilka lat temu nadal spełnia standardy pod SEO

    Korzyści z audytu SEO

    Korzyści z audytu SEO, a raczej korzyści po wdrożeniu wytycznych optymalizacyjnych z raportu jest dużo, a efekty widoczne są szybko. Najważniejsze z nich to:

    • lepsza pozycja strony www w wyszukiwarce internetowej
    • zwiększenie ruchu organicznego na stronie www
    • poprawa współczynnika konwersji
    • ocena aktualnej pozycji oraz potencjału generowania ruchu dla słów kluczowych związanych z tematyką serwisu
    • poprawa szybkości ładowania się strony
    • lepsza nawigacja serwisu (bardziej przyjazna użytkownikowi)
    • „odporność” na zmiany algorytmów wyszukiwarek

    Współpracę z Sempai rozpoczęliśmy w kwietniu 2015 roku i ze względu na wysoką jakość współpracy i zadowalające efekty kontynuujemy ją do dziś. Obszary współpracy obejmują działania SEO, kampanie Adwords (w tym PLA, Youtube i remarketing) oraz Facebook ADS.

    Tym, co najbardziej sobie cenimy w tej współpracy, jest przede wszystkim podejście biznesowe do tematu każdej z kampanii, świetne opomiarowanie działań, zachowywanie pożądanych zwrotów z inwestycji oraz możliwości skalowania działań i naszego sklepu.

    Zdecydowanie polecamy współpracę z Sempai w powyższych zakresach.

    Cocolita

    Zobacz jak to robimy

    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

    Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

    Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
    ✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
    ✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

    Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Zaufali nam