Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam kampanię SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Pozycjonowanie i optymalizacja

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji

Ukończyłeś właśnie prace nad swoim nowym serwisem internetowym, chcesz wystartować ze swoim biznesem on-line? Został Ci jeszcze jeden krok – audyt SEO. Bez niego nie zaczynaj. Audyt SEO to podstawa przy rozpoczęciu przygody z marketingiem w wyszukiwarkach.

Kiedy zrobić audyt SEO?

Audyt SEO można zrobić w każdym momencie, w szczególności:

  • zaraz po stworzeniu serwisu internetowego
  • tuż przed tym, kiedy chcemy zacząć pozycjonować serwis
  • kiedy widzimy duży spadek ruchu organicznego
  • kiedy chcemy sprawdzić, czy nasza strona www, która powstała kilka lat temu nadal spełnia standardy pod SEO

Korzyści z audytu SEO

Korzyści z audytu SEO, a raczej korzyści po wdrożeniu wytycznych optymalizacyjnych z raportu jest dużo, a efekty widoczne są szybko. Najważniejsze z nich to:

  • lepsza pozycja strony www w wyszukiwarce internetowej
  • zwiększenie ruchu organicznego na stronie www
  • poprawa współczynnika konwersji
  • ocena aktualnej pozycji oraz potencjału generowania ruchu dla słów kluczowych związanych z tematyką serwisu
  • poprawa szybkości ładowania się strony
  • lepsza nawigacja serwisu (bardziej przyjazna użytkownikowi)
  • „odporność” na zmiany algorytmów wyszukiwarek

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zaufali nam