Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogZ życia agencjiGoogle Premier Partner Awards 2019. 2 nominacje dla Sempai

Google Premier Partner Awards 2019 to już 4. edycja konkursu, w którym gigant z Mountain View nagradza najlepsze agencje partnerskie PREMIUM z całego świata. Podobnie jak w latach ubiegłych – również w tym roku zostaliśmy nominowani do głównej nagrody. Tym razem jury wyróżniło nas za kampanie realizowane dla Showroom.pl oraz SklepOpon.com.

Premier Partner Awards 2019 to już 4. edycja najbardziej prestiżowego konkursu dla agencji PREMIUM z całego świata. Gigant z Mountain View nagradza w nim partnerów, których kampanie cechuje nie tylko wysoka skuteczność, ale także nieszablonowe podejście do wykorzystania produktów Google.

Google ogłosiło już listę finalistów w regionie EMEA. Na 140 nominacji w 6 kategoriach: Search Excellence, Display Excellence, Shopping Excellence, Video Excellence, App Excellence i Growing Businesses Online, aż 14 trafiło do polskich agencji. Bluerank, Harbingers, Performance Media, Semahead, Cube Group, They.pl, Traffic Trends i SalesTube – gratulujemy!

Shortlistę wszystkich nominowanych znajdziecie tutaj.

W gronie finalistów nie mogło zabraknąć też Sempai Team’u 🙂 Światowi eksperci wyróżnili nasze kampanie w dwóch kategoriach:

  • Display Excellence
    Sempai & Showroom.pl – “Segmentacja + automatyzacja = wzrost przychodów z GDN o 250%!”
  • Growing Businesses Online
    Sempai & Sklepopon.com – “ROAS na poziomie 4800%? Galaktyczny, ale osiągalny dzięki synergii odpowiedniej strategii i automatyzacji w Google Ads”

O tym, czy staniemy na podium, dowiemy się już 1 października na uroczystej gali w Dublinie. Jesteśmy dobrej myśli! To nie pierwszy nasz sukces w Google Premier Partner Awards. Międzynarodowy jury wyróżniło nasze kampanie w 3 poprzednich edycjach: 2018, 2017 i 2016.

Trzymajcie za nas mocno kciuki i stay tuned 🙂

Sempai