Strona główna → Blog → Google Ads → AdWords i SEO już im nie straszne! Za nami kolejna Akademia Sempai AdWords i SEO już im nie straszne! Za nami kolejna Akademia Sempai Małgorzata Cichocka 9 kwietnia, 2016 Przeczytasz w ~ 3 min. Za nami już druga edycja Akademii Sempai! W marcu przeszkoliliśmy kilkadziesiąt osób z zakresu budowania i optymalizacji kampanii Google AdWords oraz pozycjonowania witryn internetowych. Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą promocji w sieci. W marcu przeprowadziliśmy 2. edycję Akademii Sempai! Zorganizowaliśmy 4 szkolenia z zakresu budowania i optymalizacji kampanii Google AdWords i pozycjonowania witryn internetowych w dwóch miastach: Białymstoku i Częstochowie. W warsztatach wzięło udział w sumie kilkadziesiąt osób, w tym głównie specjaliści ds. marketingu i promocji, osoby prowadzące własne portale bądź sklepy internetowe oraz przedstawiciele firm korzystających z usług agencji SEM. W Białymstoku Szkolenie SEO na poziomie podstawowym poprowadził Benedykt Protasiuk, SEO Manager Sempai. Benedykt już od września 2009 roku zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense już w 2006 roku. Uczestnicy zajęć dowiedzieli się m.in. jak działają wyszukiwarki internetowe, z czego powinien składać się audyt SEO oraz jak dobierać słowa kluczowe. Ponadto wyjaśnił, na czym polega link building i jak monitorować efekty SEO. Warsztaty w Częstochowie poprowadził niekwestionowany „AdWords Ninja :-)” Adam Cieśla, który już od 10 lat działa w branży marketingu internetowego. W Sempai sprawuje on funkcję SEM Managera i na co dzień jest odpowiedzialny za prowadzenie audytów, wdrażanie strategii, projektowanie i optymalizowanie kampanii w oparciu o analitykę webową. W Częstochowie zorganizowaliśmy zajęcia dla początkujących i dla tych, ktorzy mieli już wcześniej do czynienia z prowadzeniem działań reklamowych w wyszukiwarkach internetowych. Adam pokazał kursantom m.in. w jaki sposób założyć i skonfigurować konto oraz zaplanować i przeprowadzić działania reklamowe. Satysfakcjonujące i przydatne. Akademia Sempai oczami uczestników Naszą pasją – prócz SEM 🙂 – jest dzielenie się wiedzą. Chcielibyśmy, aby Akademia Sempai wraz z każdą kolejną edycją stawała się coraz ciekawsza, zaś zagadnienia na niej podejmowane – odzwierciedlały potrzeby uczestników. Dlatego zapytaliśmy naszych kursantów, jak oceniają przeprowadzone zajęcia. Poniżej znajdują się odpowiedzi z anonimowej ankiety: Akademia SEMPAI to nasz autorski projekt, który skupia się na szerzeniu wiedzy w dziedzinach: SEO, AdWords i Analityki Webowej. Naszym celem jest przekazywanie nie tylko teoretycznej i praktycznej wiedzy nt. promocji w wyszukiwarkach internetowych, ale także naszego know how wypracowanego przez wieloletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego. Więcej informacji nt. Akademii Sempai i aktualnych szkoleń można znaleźć na naszej stronie internetowej. Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Strategie “Docelowy ROAS/CPA” i kampanie PMax to nie szczyt automatyzacji konta Google Ads! Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe! Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg? 5 rzeczy, których należy unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy Google Shopping – czym są i jak działają Google Zakupy? Najciekawsze zmiany w Google Ads! Sprawdź tegoroczne zestawienie Małgorzata Cichocka Marketing Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ