Strona główna → Blog → Z życia agencji → Strona 4
Mocno wierzymy w to, że współpraca na linii klient-agencja daje najlepsze efekty, gdy obie strony uczą się od siebie. Dlatego w tym roku wystartowaliśmy z nowym projektem edukacyjnym skierowanym do naszych Klientów – cyklem webinarów na tematy związane z rozwijaniem sprzedaży online.
więcej
Mamy to 🙂 Otrzymaliśmy 3 nominacje do jednej z najbardziej prestiżowych nagród branży SEM na świecie – European Search Awards 2019! Z czego jesteśmy szczególnie dumni – jury wyróżniło nas nie tylko za kampanie realizowane dla naszych klientów, ale także doceniło nasz autorski ekosystem reklamowy – Sempai Merchant 360.
Sempai, jako jedna z 33 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej, została zaproszona do programu Google Partners Elevator. Jak wyjaśnia Google, celem programu jest pomoc w osiągnięciu szybszego, ale jednocześnie zrównoważonego wzrostu przez partnerów Premium.
Otrzymaliśmy oficjalne zaproszenie do programu Facebook Marketing Consultant! Oznacza to, że prowadzone przez nas działania w zakresie kampanii płatnych na Facebooku przeszły pozytywną weryfikację przez samego Facebooka, który od teraz będzie polecał nas reklamodawcom jako sprawdzonego partnera. Wraz z uczestnictwem w programie otrzymujemy także dostęp do wiedzy i dobrych praktyk specjalistów pracujących w Facebooku, a […]
Dołączyliśmy do programu Google EXPORT GURU! Dzięki niemu nabywamy strategiczne i operacyjne kompetencje doradztwa eksportowego dla e-commerce.
Premier Partners Awards 2018 to już 3. edycja prestiżowego konkursu, w którym Google wyróżnia najlepsze agencje partnerskie Premium z całego świata. Podobnie jak w latach ubiegłych – nasza kampania znalazła się na shortliście nominowanych w regionie EMEA. O tym, czy zdobędziemy główną nagrodę, dowiemy się już w październiku na konferencji Google Partners Accelerate w Dublinie.
European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, w którym nagradzane są najlepsze kampanie SEO, PPC i content marketingowe. W tym roku branżowe oskary zostały wręczone już po raz siódmy. Na kilkaset zgłoszonych case studies, jury składające się z ekspertów SEM z całego świata wyłoniło tylko po jednym zwycięzcy w 29 kategoriach. Zwyciężyliśmy, deklasyfikując konkurencję z całego […]
– Już w ubiegłym roku zasygnalizowałem przedstawicielom Google na konferencji w Dublinie konieczność zmian – komentuje Sebastian Suma z Sempai. – Rosnąca liczba Partnerów z niebieskimi i czerwonymi “badgami” otworzyła pole do wprowadzenia nowych, złotych (żółtych) oznaczeń w programie Google Partners. Na sali było jednak głośno, grała irlandzka muzyka, ktoś musiał źle mnie zrozumieć no i poszło… na […]
zapisz się na Newsletter