Home → Blog → Google Ads → Jak zwiększyć efektywność kampanii Google AdWords? Audyt w 6 krokach [INFOGRAFIKA] Jak zwiększyć efektywność kampanii Google AdWords? Audyt w 6 krokach [INFOGRAFIKA] Adam Cieśla 15 lutego, 2016 Przeczytasz w ~ 1 min. Jak sprawdzić, czy kampania Google AdWords jest prowadzona optymalnie, a budżet wykorzystywany w sposób możliwie najbardziej efektywny? Poniżej przedstawiamy poszczególne kroki, jakie powinieneś wykonać, jeżeli chciałbyś zwiększyć skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach. Infografikę w pełnym rozmiarze pobierzesz tutaj Powiązane artykuły Google Shopping – czym są i jak działają Google Zakupy? Najciekawsze zmiany w Google Ads! Sprawdź tegoroczne zestawienie Czym jest wskaźnik ROI i w jaki sposób go obliczyć? Kampania PPC – co to jest? Czym jest CPC? Co ma wpływ na cost per click i jak go obliczyć? CPA — co to jest Cost per action? Adam Cieśla COO Kategorie Analityka WebowaContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Komentarze 9 kwietnia, 2016 Karina Kondraczuk Fajny artykuł w ciekawej formie infografik. 9 kwietnia, 2016 Karina Kondraczuk Fajny artykuł w ciekawej formie infografik. Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ