Migracja platformy e-commerce krok po kroku [INFOGRAFIKA]

Sempai
8 czerwca, 2016
Przeczytasz w ~ 1 min.
Migracja platformy E COMMERCE

Jak przenieść sklep internetowy na nową platformę bez straty klienta? Jakie czynności należy wykonać, aby pomimo migracji zachować ciągłość widoczności sklepu w wynikach organicznych Google oraz nie stracić budżetu zaplanowanego w ramach kampanii Adwords?

Poniżej przedstawiamy poszczególne kroki, jakie powinieneś wykonać, aby uniknąć typowych problemów i zakończyć proces migracji sukcesem. Informacje zostały zebrane w ramach listy zadań do wykonania – checklisty. Przeprowadzając migrację, warto zachować proponowaną przez nas kolejność. Wszystkie rekomendacje bazują na naszych doświadczeniach, zaczerpniętych z projektów, przy których uczestniczyliśmy, często dołączając, gdy pojawiły się jakieś problemy i trzeba było ratować sytuację.

Migracja platformy e-commerce INFOGRAFIKA

Autorzy: SEM Manager Sempai Adam Cieśla, SEO Manager Sempai Benedykt Protasiuk, CEO Atomstore Łukasz Plutecki

 

 

Te artykuły mogą Cię zainteresować:

Poradnik dla e-commerce: Jak utworzyć strategię działań w Google Ads w 8 krokach?

Konwersja w e-commerce. Książka od Sempai już w sprzedaży!

Dostosowane reklamy Adwords – 5 sposobów dla e-commerce

Nie tylko konwersja – jakie działania pozasprzedażowe klientów na stronie warto śledzić?

 

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1

Bądź pierwszy i oceń tekst.

Komentarze