Strona główna → Blog → Analityka Webowa → Migracja platformy e-commerce krok po kroku [INFOGRAFIKA] Migracja platformy e-commerce krok po kroku [INFOGRAFIKA] Sempai 8 czerwca, 2016 Przeczytasz w ~ 1 min. Jak przenieść sklep internetowy na nową platformę bez straty klienta? Jakie czynności należy wykonać, aby pomimo migracji zachować ciągłość widoczności sklepu w wynikach organicznych Google oraz nie stracić budżetu zaplanowanego w ramach kampanii Adwords? Poniżej przedstawiamy poszczególne kroki, jakie powinieneś wykonać, aby uniknąć typowych problemów i zakończyć proces migracji sukcesem. Informacje zostały zebrane w ramach listy zadań do wykonania – checklisty. Przeprowadzając migrację, warto zachować proponowaną przez nas kolejność. Wszystkie rekomendacje bazują na naszych doświadczeniach, zaczerpniętych z projektów, przy których uczestniczyliśmy, często dołączając, gdy pojawiły się jakieś problemy i trzeba było ratować sytuację. Autorzy: SEM Manager Sempai Adam Cieśla, SEO Manager Sempai Benedykt Protasiuk, CEO Atomstore Łukasz Plutecki Te artykuły mogą Cię zainteresować: Poradnik dla e-commerce: Jak utworzyć strategię działań w Google Ads w 8 krokach? Konwersja w e-commerce. Książka od Sempai już w sprzedaży! Dostosowane reklamy Adwords – 5 sposobów dla e-commerce Nie tylko konwersja – jakie działania pozasprzedażowe klientów na stronie warto śledzić? Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 3 – budowa kart produktowych Parametry UTM — czym są i jak je poprawnie ustawić? Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 2 – budowa strony Dobre praktyki w E-commerce. Najbardziej przydatne raporty w GA4. Q&A po webinarze Jak wykorzystać automatyczne i niestandardowe statystyki w Google Analytics 4? Sempai partnerem Cookiebot! Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Komentarze Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ