Blog


Wybierz
Kategorie:

Białostockie Czwartki Social Media

Białostockie Czwartki Social Media zaskakują ostatnio imponującą frekwencją. Pod tym względem nie zawiodła również ich 25 edycja, w której mieliśmy swój udział. Było nietypowo. O różnicach w kampaniach AdWords i Facebooka Ads rozmawiał Kamil Mirowski z naszym CEO – Sebastianem Sumą. Otwarty panel dyskusyjny zdecydowanie się sprawdził godnie, a dyskusje toczyły się jeszcze długo po jego zakończeniu.

więcej

kaboompics.com Business identity. Blank stationery set on wood background 1 1

Czy warto prowadzić kampanie brandowe w Adwords?

Jedną ze składowych kampanii Adwords może być grupa reklam związanych ze słowami kluczowymi odpowiadającymi nazwie firmy, czyli brandu. Często pojawiają się pytania o sens prowadzenia tego typu działań i płacenia za ruch generowany z tego typu reklam skoro i tak nasz sklep internetowy pojawia się pierwszy w naturalnych wynikach wyszukiwania. Poniżej w postaci punktów przedstawiam […]

więcej

Skuteczne pozycjonowanie na „długi ogon” – case study

Skuteczne pozycjonowanie na „długi ogon” – case study

Czy czterokrotny wzrost ruchu organicznego w sklepie internetowym w czasie 6 miesięcy to dużo? Na pewno tak. Jeśli dorzucimy jeszcze ośmiokrotny wzrost liczby transakcji przy średnim tempie wzrostu na poziomie 46%, na pewno możemy mówić o sukcesie z działań SEO. Taki wynik udało nam się osiągnąć dla jednego z Klientów (ze względu na umowę NDA nie […]

więcej

bar 621033 1920 1

Local SEO – optymalizacja pod wyszukiwanie lokalne

Rok 2012 był rokiem dość burzliwym dla osób interesujących się tematyką SEO. Co najmniej dwie duże zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google, widoczne przetasowania pozycji w SERP, kary nałożone przez Google na duże serwisy z naszego „polskiego podwórka”. Dużo pisało się o zmianach w działaniach SEO, które przyniosły updaty Pingwin i Panda, o content marketingu czy […]

więcej

adwords 793034 1920 1

Kampanie AdWords dla sklepów internetowych

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji Sebastiana Sumy na temat optymalizacji kampanii SEM w e-commerce:

więcej

Przychodzi Klient do Accounta, czyli pytania i odpowiedzi dotyczące współpracy z agencją SEM

Przychodzi Klient do Accounta, czyli pytania i odpowiedzi dotyczące współpracy z agencją SEM

Klient: Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem sceptycznie nastawiony do ofert z Pańskiej branży, gdyż uważam że większość firm/agencji wiedzę o kampaniach Adwords ma na poziomie zbliżonym lub mniejszym od mojego, czyli niewielkim.

więcej

startup photos 1

Jak zbudować długi ogon, czyli 100 000 odwiedzin po 3 miesiącach

„Doktor Google”, wbrew obiegowej opinii, wcale nas nie leczy. Natomiast jak przystało na lekarza pierwszego kontaktu, wystawia skierowania do specjalistów. Ostatnio coraz częściej odsyła do nowego serwisu medycznego www.zdronet.pl. W styczniu było to już 120 000 wizyt z organic’a. Czy to możliwe dla strony, która wystartowała jesienią 2010? Możliwe!

więcej

Opracowanie strategii SEO (SEM)

Opracowanie strategii SEO (SEM)

Kampanii promocji witryny w wyszukiwarkach towarzyszy zawsze jakaś strategia SEO / SEM. Prowadzenie konsekwentnej i spójnej kampanii wymaga, aby działania były dostosowane i wynikały ze strategii. Opracowanie strategii musi więc poprzedzać rozpoczęcie działań. W przeciwnym wypadku to podjęte działania zdeterminują strategię, a wówczas kampania podąży w bliżej nieokreślonym kierunku.

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch