Strona główna → Blog → Google Ads → Strona 8
Udział m-commerce na rynku sprzedaży internetowej rośnie w zawrotnym tempie. Internautom robiącym zakupy przez telefon już nie wystarczy tylko responsywna wersja strony e-sklepu. Konsumenci oczekują, że proces zakupu będzie przede wszystkim szybki i wygodny. O tym, jak tego dokonać, mieliśmy okazję opowiedzieć naszym Klientom podczas warsztatów mLab współorganizowanych z Google.
więcej
Banery kampanii Google Adwords są wyświetlane na wybranych witrynach sieci partnerskiej Google. Warto zadbać o ich prawidłowy wygląd i wymiary, żeby nie zostały odrzucone, a wpływały pozytywnie na odbiorcę i konwertowały na sprzedaż. 1) Wymiary banerów Statyczne reklamy graficzne
Google wprowadził w Polsce nowy sposób certyfikacji partnerów. Teraz agencje, które spełniają określone kryteria, otrzymają wbudowany w dotychczasowe logo Google Partners czerwony znaczek z napisem “Premier”. Sempai dołączył do elitarnego grona partnerów premium. Na początku tego tygodnia Google wprowadził nowe rozróżnienie w zakresie agencji SEM należących do programu Google Partners. Agencje, które zarządzają odpowiednio wysokim […]
Jak przenieść sklep internetowy na nową platformę bez straty klienta? Jakie czynności należy wykonać, aby pomimo migracji zachować ciągłość widoczności sklepu w wynikach organicznych Google oraz nie stracić budżetu zaplanowanego w ramach kampanii Adwords? Poniżej przedstawiamy poszczególne kroki, jakie powinieneś wykonać, aby uniknąć typowych problemów i zakończyć proces migracji sukcesem. Informacje zostały zebrane w ramach […]
Proces optymalizacji w Google AdWords można nazwać ulepszaniem bez końca. W poniższym artykule wyjaśniamy: co, gdzie i jak sprawdzać na koncie reklamowym, aby znaleźć braki i niewykorzystane możliwości kampanii pod względem funkcjonalnym, jakościowym oraz efektywnościowym. Funkcjonalność systemu AdWords rozwija się w błyskawicznym tempie, należy więc pamiętać o aktualizowaniu i rozbudowywaniu swojej listy kontrolnej. W obecnej […]
Łatwy w użyciu, szybki w działaniu i darmowy – to tylko wybrane z 13 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Manager. Jest to narzędzie służące do zarządzania tagami na stronach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych. Czym jest Google Tag Manager? Inaczej Menedżer Tagów Google (GTM) jest narzędziem służącym do zarządzania tagami na stronach […]
Za nami już druga edycja Akademii Sempai! W marcu przeszkoliliśmy kilkadziesiąt osób z zakresu budowania i optymalizacji kampanii Google AdWords oraz pozycjonowania witryn internetowych. Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą promocji w sieci. W marcu przeprowadziliśmy 2. edycję Akademii Sempai! Zorganizowaliśmy 4 szkolenia z […]
Coraz większa liczba marketerów decyduje się na korzystanie z nowej usługi Google’a – Customer Match. Powód? Daje ona możliwość bardziej precyzyjnego docierania do wartościowych klientów z naszymi reklamami – poprzez adresy mailowe. W dobie wielkiego szumu medialnego standardowe formaty reklamowe tracą na efektywności. Konsumenci są przeładowani informacjami, które spływają do nich w coraz większej ilości […]
zapisz się na Newsletter