#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaBlogZ życia agencjiNasza interwencja powstrzymała Google przed wprowadzeniem ważnych zmian w zakresie Google Partners

– Już w ubiegłym roku zasygnalizowałem przedstawicielom Google na konferencji w Dublinie konieczność zmian – komentuje Sebastian Suma z Sempai. – Rosnąca liczba Partnerów z niebieskimi i czerwonymi “badgami” otworzyła pole do wprowadzenia nowych, złotych (żółtych) oznaczeń w programie Google Partners. Na sali było jednak głośno, grała irlandzka muzyka, ktoś musiał źle mnie zrozumieć no i poszło… na szczęście wypracowaliśmy w firmie procedury wczesnego reagowania w takich wypadkach – dodaje.

Treść komunikatu:

Szybki telefon i krótka rozmowa na wyższych szczeblach pozwoliły błyskawicznie zażegnać kryzys:

Treść komunikatu:

Po kwadransie nikt już nie pamiętał o temacie. Nie chcemy nawet myśleć, co by się stało, gdyby Wyszukiwarka Partnerów Google faktycznie zniknęła, a potencjalni reklamodawcy Adwords byli pozostawieni samym sobie przy poszukiwaniu agencji do współpracy…

To nie jest ASZdziennik, ale mógłby być.
Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.

Sempai