Sempai Shop ze statusem Google CSS Partner!

Sempai
9 marca, 2020
Przeczytasz w ~ 3 min.
Sempai Shop ze statusem Google CSS Partner

Jesteśmy jedną z dwóch polskich agencji SEM, których autorskie porównywarki cen mają status Google CSS Partner! Aby go otrzymać, musieliśmy spełnić szereg wymogów technicznych, a także posiadać udokumentowanych minimum 100 wdrożeń w kampaniach produktowych naszych Klientów.

CSS Sempai Shop

CSS Sempai Shop jest częścią Sempai Merchant 360 – naszego autorskiego systemu umożliwiającego prowadzenie zaawansowanych kampanii produktowych. Rozwiązanie łączy w sobie sprawdzone i skuteczne metody segmentacji i optymalizacji kampanii z opcjami automatyzacji Google Ads. Więcej o Sempai Merchant 360: https://sempai.pl/oferta/sempai-merchant-360/

CSS Sempai Shop to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.

Korzyści, które czerpią reklamodawcy dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:

  • Stawki CPC niższe nawet o 20%!

Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku Google Shopping.

  • Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!

Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach Cost Per Click.

 

Google CSS Partner

Aby otrzymać status Partnera Google CSS, musieliśmy spełnić szereg warunków technicznych i biznesowych, w tym:

  • nasi specjaliści zdali egzaminy dotyczące reklamy produktowej w Google,
  • wdrożyliśmy Sempai Shop w kampaniach produktowych ponad setce naszych Klientów,
  • nasza porównywarka cenowa umożliwia opcje sortowania i filtrowania produktów według ceny i co najmniej jednego innego wymiaru istotnego dla konsumentów,
  • jesteśmy członkiem CSS Education Hub, w ramach którego szlifujemy swój warsztat z zakresu prowadzenia kampanii PLA.

Jakie profity otrzymujemy dzięki statusowi oficjalnego Partnera?

Przede wszystkim mamy możliwość doskonalić się w zakresie naszej specjalności – czyli marketingu konwersji i optymalizacji kampanii produktowych dla sklepów internetowych. Google daje nam dostęp do wiedzy premium, w tym statystyk i prognoz dotyczących Google Shopping, a także możliwość udziału w szkoleniach dostosowanych do naszych indywidualnych potrzeb.

 

Rozwój CSS Sempai Shop

W ostatnim kwartale 2018 roku skończyliśmy fazę beta naszego narzędzia, cały kolejny rok poświęciliśmy na jego rozwój technologiczny oraz biznesowy:

rozwoj css sempai shop 1

Case study CSS Sempai Shop & Orteo.pl

O tym, że warto wykorzystywać w kampaniach produktowych więcej niż jedną porównywarkę cenową, świadczą m.in. efekty, jakie dzięki wdrożeniu CSS Sempai Shop osiągamy dla naszych Klientów.

Przykład:

Wzrost ruchu po włączeniu CSS Sempai Shop w kampaniach produktowych Orteo.pl:

casestudyOrteo

 

Porównanie wyników kampanii w kolejnych okresach po wdrożeniu w kampaniach PLA CSS Sempai Shop:

ORTEO-wyniki-sempai-merchant-360

 

Porównanie grudnia 2018 po wdrożeniu Sempai Merchant w kampaniach produktowych Orteo.pl do grudnia 2017:

tabea-git

Zachęcamy do zapoznania się z rozszerzoną wersją Case study Orteo.pl, w którym dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop – zwiększyliśmy sprzedaż dwukrotnie!

Case study Orteo.pl:
https://sempai.pl/case-study/2-krotny-wzrost-przychodow-z-reklam-produktowych-dzieki-sempai-merchant-360-case-study-orteo-pl/

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.