Strona główna → Blog → Google Ads → Sempai Shop ze statusem Google CSS Partner! Sempai Shop ze statusem Google CSS Partner! Sempai 9 marca, 2020 Przeczytasz w ~ 3 min. Jesteśmy jedną z dwóch polskich agencji SEM, których autorskie porównywarki cen mają status Google CSS Partner! Aby go otrzymać, musieliśmy spełnić szereg wymogów technicznych, a także posiadać udokumentowanych minimum 100 wdrożeń w kampaniach produktowych naszych Klientów. CSS Sempai Shop CSS Sempai Shop jest częścią Sempai Merchant 360 – naszego autorskiego systemu umożliwiającego prowadzenie zaawansowanych kampanii produktowych. Rozwiązanie łączy w sobie sprawdzone i skuteczne metody segmentacji i optymalizacji kampanii z opcjami automatyzacji Google Ads. Więcej o Sempai Merchant 360: https://sempai.pl/oferta/sempai-merchant-360/ CSS Sempai Shop to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym. Korzyści, które czerpią reklamodawcy dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA: Stawki CPC niższe nawet o 20%! Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku Google Shopping. Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć! Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach Cost Per Click. Google CSS Partner Aby otrzymać status Partnera Google CSS, musieliśmy spełnić szereg warunków technicznych i biznesowych, w tym: nasi specjaliści zdali egzaminy dotyczące reklamy produktowej w Google, wdrożyliśmy Sempai Shop w kampaniach produktowych ponad setce naszych Klientów, nasza porównywarka cenowa umożliwia opcje sortowania i filtrowania produktów według ceny i co najmniej jednego innego wymiaru istotnego dla konsumentów, jesteśmy członkiem CSS Education Hub, w ramach którego szlifujemy swój warsztat z zakresu prowadzenia kampanii PLA. Jakie profity otrzymujemy dzięki statusowi oficjalnego Partnera? Przede wszystkim mamy możliwość doskonalić się w zakresie naszej specjalności – czyli marketingu konwersji i optymalizacji kampanii produktowych dla sklepów internetowych. Google daje nam dostęp do wiedzy premium, w tym statystyk i prognoz dotyczących Google Shopping, a także możliwość udziału w szkoleniach dostosowanych do naszych indywidualnych potrzeb. Rozwój CSS Sempai Shop W ostatnim kwartale 2018 roku skończyliśmy fazę beta naszego narzędzia, cały kolejny rok poświęciliśmy na jego rozwój technologiczny oraz biznesowy: Case study CSS Sempai Shop & Orteo.pl O tym, że warto wykorzystywać w kampaniach produktowych więcej niż jedną porównywarkę cenową, świadczą m.in. efekty, jakie dzięki wdrożeniu CSS Sempai Shop osiągamy dla naszych Klientów. Przykład: Wzrost ruchu po włączeniu CSS Sempai Shop w kampaniach produktowych Orteo.pl: Porównanie wyników kampanii w kolejnych okresach po wdrożeniu w kampaniach PLA CSS Sempai Shop: Porównanie grudnia 2018 po wdrożeniu Sempai Merchant w kampaniach produktowych Orteo.pl do grudnia 2017: Zachęcamy do zapoznania się z rozszerzoną wersją Case study Orteo.pl, w którym dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop – zwiększyliśmy sprzedaż dwukrotnie! Case study Orteo.pl: https://sempai.pl/case-study/2-krotny-wzrost-przychodow-z-reklam-produktowych-dzieki-sempai-merchant-360-case-study-orteo-pl/ Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Google Ads w dobie Consent Mode v.2: wyzwania i rozwiązania dla e-commerce. Q&A po webinarze Muszę Cię brutalnie zaskoczyć – CPC w 2024 roku to przeżytek! Strategie “Docelowy ROAS/CPA” i kampanie PMax to nie szczyt automatyzacji konta Google Ads! Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe! Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg? 5 rzeczy, których należy unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ