Home → Blog → Poradnik → Założenie konta Google Analytics oraz połączenie usługi z serwisem www Założenie konta Google Analytics oraz połączenie usługi z serwisem www Paulina Sawicka 14 lutego, 2016 Przeczytasz w ~ 2 min. Usługa Google Analytics pozwala między innymi mierzyć wielkość sprzedaży, liczbę konwersji oraz to jakimi kanałami docierają do Twojego serwisu użytkownicy. To analityczne narzędzie pozwala również generować raporty, które możesz dostosować do własnych potrzeb. Google Analytics jest niezbędny, aby śledzić efekty działań marketingu internetowego. Aby założyć konto: Wejdź na https://www.google.pl/intl/pl/analytics/ i kliknij “Utwórz konto”: Kliknij “Rejestracja”: Uzupełnij dane o swojej witrynie www: Ustawienia udostępniania danych zalecamy zostawić tak jak są zaznaczone. Kliknij “Pobierz identyfikator śledzenia”: Pokaże się okno z warunkami do zaakceptowania: Po zaakceptowaniu pokaże się okno z administracją panelu Google Analytics: I tutaj mamy identyfikator śledzenia oraz instrukcje jak wkleić kod śledzenia Google Analytics na stronę www, żeby dane się zbierały: Paulina Sawicka Account Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationPoradnikReklama wideoSEOZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ